yawak

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Alleen Internet Only

Hoi,

Ik heb een internet abonnement met kabeltv, maar ik kijk nooit kabeltv. Daarom wil ik mijn abonnement aanpassen naar Internet only. Helaas kan dat niet via Mijn Ziggo geregeld worden. Moet ik hiervoor bellen?

48 Reacties 48
Webcrap

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen @Vincent ,

 

Bedankt voor de snelle afhandeling van mijn verzoek.

Ik heb inmiddels de bevestigings email ontvangen.

 

Echter is mij nog niet helemaal duidelijk of ik nu weer een nieuw jaarcontract heb. Ik hoop dat je mij daar nog een antwoord op kan geven.

 

Verder top geregeld.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Graag gedaan @Webcrap. Je zit niet vast aan een jaarcontract. Je behoudt dus gewoon je maand opzegtermijn. 

Johndoe

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke,

 

Ik heb jarenlang al een Internet+TV abonnement alleen zou ik deze willen omzetten naar een Internet-only sinds ik nooit TV kijk.

 

Echter is dit niet gelukt via App omdat ik vorige maand mijn internet pakket heb verhoogd van 100–>200 mbps. Ik was daar gelukkig binnen 14 dagen achtergekomen en heb via de chat deze bestelling geannuleerd. Er is nu al een maand voorbij gegaan maar ik zie de optie voor internet-only nog steeds niet verschijnen in de App en ik zie ook dat bij mijn internet pakket nog steeds 200mbps staat.

 


Zou je voor mij kunnen controleren of de annulering van het jaarcontract door de internet wijziging correct is geannuleerd en vervolgens mijn abonnement te veranderen in een internet-only?

 

alvast bedankt!

Martin87

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag, ik zou graag mijn pakket wijzigen naar Internet Only (Internet Start, zoals dat nu al in mijn pakket zit) zonder Ziggo Go. Via Mijn Ziggo lukt dit helaas niet. Mijn adresgegevens staan in mijn profiel.

 

Zou dit aub geregeld kunnen worden? Bij voorbaat dank!

Gr. Martin

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@Johndoe  @Martin87 

een moderator komt binnen enkele werkdagen langs het topic,

om het overzichtelijk te houden kun je het beste een eigen topic aanmaken 

Martin87

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@anoniemforum 

Thanks voor je reactie. Heb een apart topic aangemaakt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Johndoe Zo te zien heb je al via een andere weg contact gehad, want ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van Internet Start XXL 🙂

@Martin87 Wij hebben zojuist contact gehad via jouw eigen topic 🙂

MartinGroot

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Waar kan ik dat vinden, die topic? Ben hier niet thuis, zeg maar. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Excuses @MartinGroot. Bovenstaande was bedoeld voor @Martin87 🙂 Ik pas dit direct even aan in mijn bericht.

Uitgelicht topic