Wordt het niet eens tijd de algemene voorwaarden aan te passen? Wij als klanten van de next en mediabox xl kunnen niet zoveel meer vernachelen en Ziggo kan mij niet aansprakelijk houden voor opnames die ziggo zelf niet uitvoert, onmogelijk maakt of zelf verpest.
Art12.8. Sommige Digitale Ontvangers beschikken
over een opnamemogelijkheid. De Klant is zelf
verantwoordelijk voor de opnames en Ziggo is niet
aansprakelijk voor het verlies van opnames.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zolang er nog eigen en huur apparatuur met fysieke opname mogelijkheid in gebruik is lijkt dit artikel nog relevant genoeg.
Hooguit dat het wordt aangevuld met het volgende : Omdat de EPG door een extern bedrijf wordt aangeleverd is Ziggo niet aansprakelijk bij mislukte opnamen in de cloud.
Lijken meer de algemene voorwaarden van fZiggo en niet van het huidige Ziggo. Tenzij Ziggo de algemene voorwaarden van fZiggo hanteerd. Indien dat zo is moeten ze artikel 12 uitbreiden. Waarin vermeld wordt dat bruikleen decoders onderdeel van het afgenomen pakket kunnen zijn
@Template schreef:Lijken meer de algemene voorwaarden van fZiggo en niet van het huidige Ziggo. Tenzij Ziggo de algemene voorwaarden van fZiggo hanteerd. Indien dat zo is moeten ze artikel 12 uitbreiden. Waarin vermeld wordt dat bruikleen decoders onderdeel van het afgenomen pakket kunnen zijn
Dat staat er ook in artikel 12.6 de algemene voorwaarden per 1 juli 2018
6. Bij het Abonnement Ziggo Digitale Televisie kan de
Klant standaard de Digitale Ontvanger van Ziggo in
bruikleen krijgen. Naast de Digitale Ontvanger die
de Klant in bruikleen krijgt bij het Abonnement kan
de Klant ook een Abonnement nemen op de Extra
Dienst voor extra Digitale Ontvangers. Ook deze
Apparatuur ontvangt de Klant in bruikleen.
Maar misschien wel goede een aanvulling op opnemen in de cloud: "hieraan kunnen geen rechten worden ontleend".
G
@mathijse schreef:Maar misschien wel goede een aanvulling op opnemen in de cloud: "hieraan kunnen geen rechten worden ontleend".
Gezien de algemene voorwaarden uit 2018 en de meest recente uit december 2019 stammen, kunnen we aannemen dat het cloud verhaal nog niet bestond. Het zal inderdaad tijd worden voor een 2021 versie.
Feitelijk is bij het cloud verhaal geen sprake van opnemen. Het gaat daarbij om het reserveren van terugkijk rechten, alleen dat is lastig uitleggen dus wordt het voor het gemak opnemen genoemd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.