Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Krijger75 wrote:
Woensdag hebben we in een ziggo winkel de mediabox next en modem opgehaald, alles thuis geïnstalleerd. Maar tot nu toe doet niks het. We hebben inmiddels al heel wat keer gebeld met de klantenservice en iedere keer is er een ander probleem en een andere oplossing. Eerst werd verteld dat we 4 uur moesten wachten, daarna werd verteld dat we 24 uur moesten wachten dat is inmiddels 3 dagen geleden. Het laatste werd mij verteld dat het wel 5 dagen kan duren voordat de modem geactiveerd is. Begin er inmiddels goed chagrijnig van te worden om zonder tv en internet te zitten. Het vertrouwen in de klantenservice is inmiddels ook weg aangezien we iedere keer wat anders te horen krijgen. We zijn nu op een punt gekomen dat we eigenlijk de hele zooi willen terugsturen en maar naar een andere provider moeten gaan zoeken. Dus ik hoop eigenlijk dat hier iemand is die wel weet wat er aan de hand is. De oude horizon box terugzetten heeft ook geen zin zeggen ze bij de klanten service want die is al uit het systeem. Groetjes Simone
Ronihd wrote:Krijger75 wrote:
Woensdag hebben we in een ziggo winkel de mediabox next en modem opgehaald, alles thuis geïnstalleerd. Maar tot nu toe doet niks het. We hebben inmiddels al heel wat keer gebeld met de klantenservice en iedere keer is er een ander probleem en een andere oplossing. Eerst werd verteld dat we 4 uur moesten wachten, daarna werd verteld dat we 24 uur moesten wachten dat is inmiddels 3 dagen geleden. Het laatste werd mij verteld dat het wel 5 dagen kan duren voordat de modem geactiveerd is. Begin er inmiddels goed chagrijnig van te worden om zonder tv en internet te zitten. Het vertrouwen in de klantenservice is inmiddels ook weg aangezien we iedere keer wat anders te horen krijgen. We zijn nu op een punt gekomen dat we eigenlijk de hele zooi willen terugsturen en maar naar een andere provider moeten gaan zoeken. Dus ik hoop eigenlijk dat hier iemand is die wel weet wat er aan de hand is. De oude horizon box terugzetten heeft ook geen zin zeggen ze bij de klanten service want die is al uit het systeem. Groetjes Simone
Welkom op het forum 😉
Meestal duurt het idd wel 24 tot 36 uur voordat in alle technische systemen je modem is aangemeld en ook de next.
Over het algemeen worden die dingen gestuurd via postnl en dan ben je al ruim 24 verder en dan heb je een kans dat het werkt.
Ik tag even een van de moderatoren en dan kunnen die even in jou gegevens duiken en je verder helpen.
Anne B Ziggo of Marije Ziggo kunnen jullie iets ?
hanh wrote:
Een installatiemonteur bestellen is ook een optie. Je hebt Installatiegarantie!. Die komt gratis de boel oplossen, tenzij er ook wijzigingen nodig zijn in je eigen netwerkopzet. Coax en of UTP. Daar moet iets voor betaald worden.https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.