Hoi allemaal! Ik denk, ik plaats hier toch maar even een bericht omdat ik van de klantenservice weinig informatie krijg aangeboden. Ik ben al ruim 3 weken bezig om op mijn adres een abonnement af te sluiten sinds ik de 15e verhuist ben. Helaas kon ik dit via de website niet aanvragen door een onbekende error. Dit heb ik met de klantenservice proberen op te lossen Er is uiteindelijk, na ongeveer 3x proberen, een case aangemaakt waarbij dit uitgezocht zou gaan worden. Na meerdere beloftes over de tijdsduur is er helaas tot op heden nog niks veranderd en zit ik sinds mijn verhuizing nog zonder internet of tv.
Na veel aandringen is er gelukkig vorige week een monteur langs gekomen om wat zaken te controleren. Ondanks dat er een “groene kabel“ ligt en Ziggo al vaker op mijn huidige adres diensten had aangeboden wilde ik toch graag laten controleren of er met de aansluiting iets aan de hand was. De enorm aardige en behulpzame monteur heeft alles gecontroleerd en kwam tot de conclusie dat er, aansluiting technisch, niks aan de hand was. De kabel geeft gewoon signaal door en er kan zonder enig probleem een modem worden aangesloten. Ook hij kon verder helaas niks doen en vond het een enorm rare situatie. Ook hij gaf het advies om wederom weer contact op te nemen met de klantenservice en daarbij aan te geven wat zijn bevindingen waren.
Uiteraard weer gelijk contact opgenomen, maar helaas weer zonder succes. Er is tot dusver niks veranderd en er is wederom een nieuwe case aangemaakt. Door de klantenservice wordt er helaas ook erg weinig over gezegd. Het wordt weer doorgestuurd naar een andere afdeling waar ik vervolgens weer niks van hoor. Begrijp mij niet verkeerd, ik word altijd enorm prettig geholpen en te woord gestaan, en waardeer de inzet enorm! Echter komt het nu op een punt dat ik erg graag internet wil (zeker ook gezien de thuiswerk situatie )en niet veel langer meer kan/wil wachten. 😕
Mijn vraag is dus; herkent een van jullie dit probleem? Heeft een van jullie o.i. in dezelfde situatie gezeten waarbij er dus wel een functionerende aansluiting is, Ziggo al diensten heeft aangeboden op het adres maar er door een administratieve error (die niet wordt gedeeld of informatie over wordt gegeven )geen abonnement kan afsluiten? Zo ja; hoe is dit uiteindelijk bij jullie verlopen? Wat was uiteindelijk de oorzaak?
Dank voor het doorlezen van mijn lange bericht, en hopelijk kan een van jullie mij hiermee verder helpen. 🙂