HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Graag zou ik akkoord willen geven voor de voorgestelde wijziging: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Ubee-EVW-3226-of-Connectbox/m-p/738945/highlight/true#M291457
Want het klopt dat als ik het zelf via de speciale pagina regel er een nieuw jaarcontract wordt aangegaan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Teijgertje
Toevallig had je mij ook al een privéberichtje gestuurd hierover! De wijziging moet in twee handelingen uitgevoerd worden. De eerste handeling heb ik eind vorige week voor je in orde gemaakt. We houden contact! 🙂
Hi @Teijgertje
Toevallig had je mij ook al een privéberichtje gestuurd hierover! De wijziging moet in twee handelingen uitgevoerd worden. De eerste handeling heb ik eind vorige week voor je in orde gemaakt. We houden contact! 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...