beste @Ziggo,
Als ik mijn internet naar Start wil zetten, krijg ik dat ik akkoord met Voorwaarden etc moet gaan?
Lijkt dus ipv een wijziging een verplichting tot nieuwe overeenkomst?
Graag even na zien wat er mis is.
In mijn ogen gaat het fout omdat je via de Shop dient te bestellen, daar zijn producten met korting en daardoor 'trigger' je dus wel een nieuw abo. 👀
Dank en groet,
Bam
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik snap dat het verwarrend is, er is immers verder niets gewijzigd wat betreft de voorwaarden en je gaat geen nieuw jaarcontract aan. Daar heb je helemaal gelijk in! Wat er wel wijzigt is je abonnementsvorm, je kiest voor bijvoorbeeld Internet Complete in plaats van Internet Start. Of het nu gaat om een wijziging naar een jaarcontract of een contract wat maandelijks opzegbaar, dat maakt hierin niet uit. We vragen je bij zo'n wijziging om opnieuw akkoord te geven op de algemene voorwaarden, zoals dat ook gaat bij bijvoorbeeld het plaatsen van een bestelling in een willekeurige webshop. Mocht je hier verder vragen over hebben, laat het dan gerust even weten!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @BAM, altijd goed om dit soort zaken te checken!
Als je je internetsnelheid wil wijzigen, dien je inderdaad weer akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Je gaat in dit geval géén nieuw jaarcontract aan, maar ik snap heel goed dat dit wat verwarrend is. Ik hoop dat het zo wat helder is voor je.
@WelmoedIk heb ooit ook al eens een topic aan zoiets gewijd, maar dit was me toen nog niet bekend.
Hoezo is het dat men opnieuw akkoord moet gaan met de algemene voorwaarden als er toch geen contract aan verbonden zit?
Men is als klant toch al akkoord gegaan met de AV?
Dus dat is mij niet geheel duidelijk, wellicht kun je dat toelichten.
Ik snap dat het verwarrend is, er is immers verder niets gewijzigd wat betreft de voorwaarden en je gaat geen nieuw jaarcontract aan. Daar heb je helemaal gelijk in! Wat er wel wijzigt is je abonnementsvorm, je kiest voor bijvoorbeeld Internet Complete in plaats van Internet Start. Of het nu gaat om een wijziging naar een jaarcontract of een contract wat maandelijks opzegbaar, dat maakt hierin niet uit. We vragen je bij zo'n wijziging om opnieuw akkoord te geven op de algemene voorwaarden, zoals dat ook gaat bij bijvoorbeeld het plaatsen van een bestelling in een willekeurige webshop. Mocht je hier verder vragen over hebben, laat het dan gerust even weten!
Ola @Welmoed ,
Totale onduidelijkheid.
Dus ik zou elk linkje moeten gaan controleren.
Ik ben al klant en dus al akkoord met de AV.
Totale onzin dus.
Niks persoonlijks naar jou bedoeld.
Groet,
Bam
hoi @Welmoed,
Koste even wat moeite alles te lezen, was niet echt helder.
Maar abbo omgezet en alles vooralsnog in orde, mail was wel helder aangaande de omzetting.
Spijtig dat er geen lagere abonnementen meer beschikbaar zijn.
Voor sommige mensen is een 25 / X of een 50 / Y al ruim voldoende.
Dank en groet,
Bam
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.