Onlangs vanwege de hoge prijzen overgestapt naar T-Mobile.
Toen kwam het moment dat Ziggo een tegen actie ondernam met een verleidelijke aanbieding.
Ik had ziggo complete met 200mb internet.
Ik vertelde de dame dat ik niet hoef op te nemen maar wel alle zenders terug wil kijken (o.a. TLC) en als ik maar mijn snelle internet behoudt.
De aanbieding werd, 9 maanden voor 29,95 en daarna het normale tarief .
Ik kreeg een mailtje van Ziggo dat mijn mediabox wordt omgeruild. Toch maar even bellen of ik nu wel alle zenders blijf houden die ik had en of ik nog steeds terug kan kijken. De betreffende mevrouw deed navraag en ja hoor dat was geen probleem.
Nieuw kastje ontvangen (de next) en wat bleek, ik kan niet alle zenders terug kijken welke voorheen wel mogelijk waren.
Klantenservice gebeld en deze wist te vertellen dat dit inderdaad niet mogelijk is met die kastje omdat hier beperkingen aan zitten.
Erg fijn, maar daar ben ik niet mee geholpen. Afspraak is afspraak.
De betreffende meneer adviseeerde mij om het oude kaste (mediaXL) weer aan te sluiten. Verder zou hij mij de volgende dag terugbellen omtrent dit onderwerp, helaas heb ik nooit meer wat van hem gehoord.
Ik had door het oude kastje aan te sluiten dus weer de mogelijkheid terug te kijken, opgelost !
Helaas bleek vandaag bij nakijken van de factuur dat hiervoor dan wel weer extra 14,45 in rekening wordt gebracht, what the #$#$ !!!
Dat was de afspraak niet !
Dus weer bellen met de klantenservice en het hele verhaal opnieuw uitleggen aan de vrouwelijke medewerker.
Deze vertelde mij OF het kastje terugsturen (en dus niet terugkijken) OF de extra 14,45 betalen.
Mijn klacht dat dit niet terecht is omdat Ziggo verkeerde beloftes heeft gemaakt naar mij en dit verhaalt op mijn rekening had de mevrouw geen boodschap aan.
Ik kon niet doorverbonden worden met iemand die hier wel wat aan kon doen.
Hier volgens wat uitspraken van de mevrouw welke ik aan de lijn had;
Denkt u nou echt dat de managers hier voor u aan de telefoon komen !Ik wordt er koud of warm van of u bij ons blijft of naar een andere provider gaat !Totaal niet de vriendelijke oplossinggerichte service die je vandaag de dag mag verwachten.
Mevrouw toonde niet bepaald sympathie en de wil aan een oplossing te werken.
Ziggo, kom op !
Dit kan echt niet door de beugel !
Klantvriendelijkheid moet echt beter !
De oplossing is simpel, ik hou de Mediabox XL ZONDER bijkomende kosten zodat ik de zenders terug kan kijken zoals afgesproken tegen het tarief zoals afgesproken.
Graag hoor ik de oplossing z.s.m. !