Jozootje

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Afspraak maken voor monteur lijkt onmogelijk

Recentelijk overgestapt op ziggo zakelijk. Op donderdag 22 december zal mijn pakket arriveren. Er is mij een gratis monteur beloofd maar het lijkt onmogelijk om een afspraak te maken. Dat zou via een chat kunnen maar die is er niet. Bellen lijkt een onmogelijke opgave met ellenlange wachttijden.

Waarom gaat het zo moeizaam? Ik wil wel tijdig een probleemloze aansluiting, ik heb een eigen bedrijf.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jozootje
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb inmiddels een afspraak kunnen maken. Nota bene de dag nadat ik mijn pakket zal ontvangen. 

Probleem is dus opgelost.😄

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Jozootje Dit is het consumentendeel van Ziggo, moderators kunnen niet in alle systemen van Ziggo zakelijk.

 

Je mag inderdaad verwachten dat Ziggo zakelijk makkelijk te bereiken is.

Contact met Ziggo Zakelijk | Ziggo Zakelijk

 

Kies Ik wil contact over: Ziggo Zakelijk

Ik wil informatie over: Service

 

De chat werkte zojuist wel.

 

Of bel met 0800 0620

Jozootje
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Dank voor je reactie Bert.

De chat werkt bij mij (nog) niet.

Ik ga met veel geduld bellen.

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Het maken van een monteursafspraak is normaal pas mogelijk als er bekend is wanneer het pakket bij u bezorgd wordt (track en trace moet er zijn).

Jozootje
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb inmiddels een afspraak kunnen maken. Nota bene de dag nadat ik mijn pakket zal ontvangen. 

Probleem is dus opgelost.😄

Uitgelicht topic