HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
Graag zou ik de incassodatum van mijn abonnement willen wijzigen naar de 27e of 28e van de maand.
Waar kan ik dit aanpassen?
Met vriendelijke groet!
Patrick
Opgelost! Ga naar oplossing.
@RoffaNVM010 Welkom op de Community!
Soms valt een incassodatum niet helemaal lekker. Goed dat je dit aangeeft, zodat we het beter kunnen afstemmen op je wensen. Een 'vaste datum' kan ik niet regelen, maar wel een bepaalde incassocyclus. Deze cyclus beslaat de dagen 26-29. Over het algemeen wordt de incasso rond de 28ste afgeschreven, maar het kan een enkele keer dus ook vanaf 26 tot en met 29 plaatsvinden. Is dat oké? Indien akkoord dan regel ik het voor je.
Dag @RoffaNVM010
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook abonnee ben.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
@RoffaNVM010 Welkom op de Community!
Soms valt een incassodatum niet helemaal lekker. Goed dat je dit aangeeft, zodat we het beter kunnen afstemmen op je wensen. Een 'vaste datum' kan ik niet regelen, maar wel een bepaalde incassocyclus. Deze cyclus beslaat de dagen 26-29. Over het algemeen wordt de incasso rond de 28ste afgeschreven, maar het kan een enkele keer dus ook vanaf 26 tot en met 29 plaatsvinden. Is dat oké? Indien akkoord dan regel ik het voor je.
Goedemiddag Vincent,
Akkoord! Graag zelfs.
@RoffaNVM010 Top! Ik heb de wijziging voor je doorgevoerd. De wijziging is pas vanaf eind april van kracht. Deze maand ontvang je de incasso nog op het 'oude' moment.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...