1
Vraag
2
Reacties
RoffaNVM010

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afschrijfdatum verplaatsen

Goedemiddag,

Graag zou ik de incassodatum van mijn abonnement willen wijzigen naar de 27e of 28e van de maand.
Waar kan ik dit aanpassen?

Met vriendelijke groet! 
Patrick

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 466Oplossingen
  • 1459Likes

@RoffaNVM010 Welkom op de Community! 

Soms valt een incassodatum niet helemaal lekker. Goed dat je dit aangeeft, zodat we het beter kunnen afstemmen op je wensen. Een 'vaste datum' kan ik niet regelen, maar wel een bepaalde incassocyclus. Deze cyclus beslaat de dagen 26-29. Over het algemeen wordt de incasso rond de 28ste afgeschreven, maar het kan een enkele keer dus ook vanaf 26 tot en met 29 plaatsvinden. Is dat oké? Indien akkoord dan regel ik het voor je.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4570Posts
  • 202Oplossingen
  • 3527Likes

Dag @RoffaNVM010 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook abonnee ben.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 466Oplossingen
  • 1459Likes

@RoffaNVM010 Welkom op de Community! 

Soms valt een incassodatum niet helemaal lekker. Goed dat je dit aangeeft, zodat we het beter kunnen afstemmen op je wensen. Een 'vaste datum' kan ik niet regelen, maar wel een bepaalde incassocyclus. Deze cyclus beslaat de dagen 26-29. Over het algemeen wordt de incasso rond de 28ste afgeschreven, maar het kan een enkele keer dus ook vanaf 26 tot en met 29 plaatsvinden. Is dat oké? Indien akkoord dan regel ik het voor je.

RoffaNVM010
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag Vincent, 

Akkoord! Graag zelfs.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 466Oplossingen
  • 1459Likes

@RoffaNVM010 Top! Ik heb de wijziging voor je doorgevoerd. De wijziging is pas vanaf eind april van kracht. Deze maand ontvang je de incasso nog op het 'oude' moment. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic