1
Vraag
2
Reacties
Ar010vld

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Afschrijfdatum abonnementsgeld wijzigen

Hallo, graag zou ik de incassodatum van mijn abonnement willen wijzigen naar de 26e of 27e van de maand. Waar kan ik dit aanpassen? Met vriendelijke groet! 


Wil jij graag je incassodatum wijzigen?

Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi Ar010vld

Goed dat je even aan de bel trekt dat je graag de datum van afschrijving wilt wijzigen! Het is niet mogelijk om dit zelf te realiseren, hier heb je onze helpdesk voor nodig.

 

Ik zie dat mijn collega's de opmaak van de factuur hebben verschoven naar een later moment in de maand. Hierdoor schuift de datum van de automatische incasso ook op. Vanaf de eerstvolgende factuur (november) zal de incasso rond en nabije de 28e gaan plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi Ar010vld

Goed dat je even aan de bel trekt dat je graag de datum van afschrijving wilt wijzigen! Het is niet mogelijk om dit zelf te realiseren, hier heb je onze helpdesk voor nodig.

 

Ik zie dat mijn collega's de opmaak van de factuur hebben verschoven naar een later moment in de maand. Hierdoor schuift de datum van de automatische incasso ook op. Vanaf de eerstvolgende factuur (november) zal de incasso rond en nabije de 28e gaan plaatsvinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic