1
Vraag
2
Reacties
Makris1948

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afkoopsom bij overstappen

ben van Telfort overgestapt naar Ziggo nu moet ik een boete van 75 euro betalen, krijg ik dat van ZIGGO terug
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Markis1948, wat leuk dat je de Ziggo Community hebt gevonden en hier je vraag voorlegt! Welkom!
Op het moment dat je een 'afkoopsom' hebt gekregen bij een andere provider, omdat het contract voortijdig is beëindigd, neemt Ziggo dit doorgaans niet van je over. Ben je er inmiddels uitgekomen met Telfort?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Erving

Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes
Waarom moet je die boete betalen ? Wat heb je gedaan ?
Makris1948
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het contract was nog niet ten einde
Erving

Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes
Hmmmm, maar ik geloof dat je een bedenktijd hebt, als je on-line bent overgestapt.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Ligt aan het abonnement dat je destijds met Telfort hebt afgesloten. Als je nog binnen je contracttijd (bijv. 1 of 2 jaar) zat, kunnen ze je een boete opleggen. Als je (eerste) contractperiode is afgelopen zou je maandelijks moeten kunnen opzeggen.

Zou het eerst bij Telfort neerleggen, daarna via de klantenservice van Ziggo aankaarten 🙂
Makris1948
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oké dank je wel
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Markis1948, wat leuk dat je de Ziggo Community hebt gevonden en hier je vraag voorlegt! Welkom!
Op het moment dat je een 'afkoopsom' hebt gekregen bij een andere provider, omdat het contract voortijdig is beëindigd, neemt Ziggo dit doorgaans niet van je over. Ben je er inmiddels uitgekomen met Telfort?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic