Goedemiddag,
Gisteren heb ik tot mijn grote schrik een factuur van bijna €600,00 ontvangen voor afkoop resterende abonnementstermijnen.
Vorige jaar in oktober was een snellere internet aangeboden op mijn postcode en ik heb het online aangevraagd, snel geregeld. Maar paar dagen daarna was mijn vaste telefoon helemaal dood en internet was super traag en vaak ook uit. Taalloze keren met klantenservice gebeld en gechat, maar ze wisten niet waar het probleem ligt. Dat allemaal supervervelend omdat wij thuis moeten werken en online school volgen. Na twee maanden was ik helemaal klaar mee, telefoon was nog steeds uit, ik kon niet bellen en niet gebeld worden, en internet steeds onder 100mbit terwijl 500 moest zijn.
Online kon ik makkelijk opzeggen, met pijn in mijn hart na 14 jaar klant van Ziggo te zijn. Er zou iemand mij bellen, maar ik heb alleen maar een sms binnen gehad dat opzegging verwerkt is.
Gisteren dikke factuur ontvangen. Ik heb gelijk met klantenservice gebeld om te vragen hoe dit mogelijk is, krijg ik te horen dat er vorige jaar oktober een nieuwe contract is opgesteld voor een duur van een jaar! Dit kan toch niet waar zijn! Ik was helemaal niet op de hoogte van een nieuwe contract. Dat was ook niet de bedoeling. Na een abonnement van 14 jaar lang krijg ik ineens een jaar contract?? Terwijl mij aangeboden was om snelheid van internet up te graden, niet een nieuwe contract in te gaan.
Verder heb ik die nieuwe contract nooit gezien, op www.mijnziggo.nl kan ik het ook nergens vinden. Behalve twee sms-en was met mij verder niet gecommuniceerd.
En nu zou ik moeten betalen voor een abonnement van internet en telefoon die niet eens deed.
Ik lag wakker in mijn bed vannacht. Het zijn moeilijke tijden, ik werk veel minder uren en dit rekening van €591,00 kan ik absolut niet betalen.
In de bijlage stuur ik twee berichten die ik binnen heb gehad ivm opzegging van diensten.
Ik hoor het graag van u.