Clavis

Stamgast
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Afkoop resterende abonnementstermijn

Beste,

Zojuist Ziggo opgezegd wegens de jaarlijkse prijsverhoging. 

Dit is allemaal netjes gelukt. Alleen in de bevestigingsmail staat bij Digitale Kabel TV afkoop resterende abonnementstermijnen. Dit zou toch kosteloos zijn? Aldus de mail die ik eerder heb ontvangen van Ziggo.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5016Posts
  • 513Oplossingen
  • 1937Likes

Hey @Clavis

Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten 😞 Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er een afkoopsom in rekening wordt gebracht. Ik heb daarom de opzegging uit het systeem gehaald en op de juiste manier er weer in gezet, het kan dus zijn dat je hier wat emails van hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak en goed dat je zelf zo scherp bent. Als we verder nog wat voor je kunnen betekenen via deze weg dan horen we het graag! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1837Posts
  • 70Oplossingen
  • 796Likes

Dag @Clavis 

Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Zij kunnen je gegevens inzien en duidelijkheid geven. 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5016Posts
  • 513Oplossingen
  • 1937Likes

Hey @Clavis

Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten 😞 Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er een afkoopsom in rekening wordt gebracht. Ik heb daarom de opzegging uit het systeem gehaald en op de juiste manier er weer in gezet, het kan dus zijn dat je hier wat emails van hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak en goed dat je zelf zo scherp bent. Als we verder nog wat voor je kunnen betekenen via deze weg dan horen we het graag! 

Clavis
topicstarter
Stamgast
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Mariska,

Super bedankt voor het snelle handelen! Voor nu lijkt het opgelost. Ik heb inderdaad de mailtjes ontvangen.

Nogmaals bedankt!

Wellicht tot in de toekomst :).  

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5016Posts
  • 513Oplossingen
  • 1937Likes

No problem! 😄 En wie weet tot ziens, je weet ons te vinden! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates