1
Vraag
2
Reacties
IvarH

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afgesloten omdat men de storing niet kan oplossen?.

November 2021 ben ik verhuisd, en heb mijn Ziggo abonnement voor internet en tv meeverhuisd.

Echter, op het nieuwe adres bleek er schade aan de kabel te zijn en niks werkte.

 

Talloze monteurs later kon men maar niet ontdekken waar mijn kabel het pand binnenkwam.

Volgens een monteur van BAM bij het pand van de buren.

Echter waren deze niet van zins om medewerking te verlenen.

 

Mij werd aangeraden een nieuwe aansluiting aan te vragen.

Zo geschiedde. Die nieuwe aansluiting zou alleen pas in september 2022 kunnen worden gerealiseerd.

In de tussentijd had ik wel een tijdelijk draadloos noodmodem ontvangen, om toch nog iets te hebben, al bleef ik wel de volle mep betalen voor diensten die niet konden worden geleverd, maar dit zou zo spoedig mogelijk verholpen worden.

 

Groot was mijn verbazing toen ik op 4 augustus j.l. een mail kreeg met het verzoek het tijdelijk modem terug te sturen.

Bellen met de klantenservice wees uit dat Ziggo er niet uitkomt en besloten heeft daarom maar mijn contract te beëindigen, zonder mijn medeweten of goedkeuring.

 

Schandalig.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @IvarH

 

ik kan me voorstellen dat dit een hele vervelende situatie is.

Helaas blijkt dat ondanks vele pogingen vanuit ons de aansluiting niet te realiseren valt. Hiervoor moet de aannemer bij de onderbuurman zijn, welke geen toegang verleent en niet wil meewerken 😞

Dat is ook de reden waarom wij het traject moeten annuleren. De beste optie in deze is het aanvragen van diensten bij een andere provider en het opzeggen van het abonnement bij ons. 

Ik had graag gewild dat het anders kon, maar helaas 😞

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan kijken wat ze voor je kunnen regelen om het op te lossen

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @IvarH

 

ik kan me voorstellen dat dit een hele vervelende situatie is.

Helaas blijkt dat ondanks vele pogingen vanuit ons de aansluiting niet te realiseren valt. Hiervoor moet de aannemer bij de onderbuurman zijn, welke geen toegang verleent en niet wil meewerken 😞

Dat is ook de reden waarom wij het traject moeten annuleren. De beste optie in deze is het aanvragen van diensten bij een andere provider en het opzeggen van het abonnement bij ons. 

Ik had graag gewild dat het anders kon, maar helaas 😞

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

maar moet de abbo kosten dan niet vergoed worden in deze omdat er hele tijd zonder dat het de fout van TS is niet geleverd kon worden

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Uiteraard @MR_CHIP

Hiervoor heb ik geprobeerd de TS @IvarH te bellen, maar kreeg helaas geen gehoor.

We moeten erover samen in gesprek zodra er een definitieve einddatum bij ons is. (datum van afsluiting)

Daarnaast hebben we wel internet geleverd, via ons KeepGO modem, alleen niet de maximale snelheid. We zullen samen erover in gesprek moeten gaan wat reëel is als compensatie.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ok dacht benoem het effe 😄

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic