1
Vraag
2
Reacties
Ronald65??

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afgesloten abonnement is complete nu staat hij op standaard

In 2020 abonnement internet complete en tv complete afgesloten. Als ik nu kijk in mijn ziggo staat tv abonnement op standaard.ik kan niet terug vinden of dat door mij gewijzigd is.

Het is vreemd als dit automatisch is gegaan.is dit na te zien?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Expert
Expert
  • 12695Posts
  • 573Oplossingen
  • 3499Likes

@Ronald65??  schreef:

Op de factuur staat inderdaad complete. Maar de tv zenders die ik bij complete zou moeten kunnen kijken heb ik niet.ik heb de zenders van standaard.


Welke zenders? Bij TV Compleet hoor je ongeveer 80 kanalen te krijgen hetzelfde als bij TV Start. Met TV Max heb je meer kanalen of aan vullen met dit pakket.

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/tv-zenders-plus

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.
Expert
Expert
  • 12695Posts
  • 573Oplossingen
  • 3499Likes

Dat kan heel goed kloppen TV Compleet is Standaard aangevuld met Movies & Series en opnemen.

Er zou in Mijn Ziggo bij producten of op de factuur wel ergens TV Compleet moeten staan.

Ronald65??
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op de factuur staat inderdaad complete. Maar de tv zenders die ik bij complete zou moeten kunnen kijken heb ik niet.ik heb de zenders van standaard.

RoWi.
Expert
Expert
  • 12695Posts
  • 573Oplossingen
  • 3499Likes

@Ronald65??  schreef:

Op de factuur staat inderdaad complete. Maar de tv zenders die ik bij complete zou moeten kunnen kijken heb ik niet.ik heb de zenders van standaard.


Welke zenders? Bij TV Compleet hoor je ongeveer 80 kanalen te krijgen hetzelfde als bij TV Start. Met TV Max heb je meer kanalen of aan vullen met dit pakket.

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/tv-zenders-plus

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates