1
Vraag
2
Reacties
Samdewind25

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afgesloten - Wanneer weer aangesloten?

Gister nacht om 23:49 een bedrag betaald om weer aangesloten te worden. Om 11:30 vanmorgen betaalbewijs gestuurd. Het bedrag zou binnen 4 uur verwekt moeten zijn. Nu is het ondertussen 18:08 en vliegt de medewerker van hak op de tak, het bedrag is nog niet binnen het bedrag is nog niet verwerkt het bedrag is nog in behandeling. Ik heb contact gehad met de bank en het bedrag is al sinds vanmorgen binnen bij ziggo. 
maar nog steeds niet aangesloten. Waneer word dit opgelost? Voordat ik verdere stappen ga ondernemen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Samdewind25! Lang wachten is geen pretje 😞 Ik zie dat je inmiddels weer netjes online bent. Geniet van je dag en je diensten! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Samdewind25! Lang wachten is geen pretje 😞 Ik zie dat je inmiddels weer netjes online bent. Geniet van je dag en je diensten! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic