Gister nacht om 23:49 een bedrag betaald om weer aangesloten te worden. Om 11:30 vanmorgen betaalbewijs gestuurd. Het bedrag zou binnen 4 uur verwekt moeten zijn. Nu is het ondertussen 18:08 en vliegt de medewerker van hak op de tak, het bedrag is nog niet binnen het bedrag is nog niet verwerkt het bedrag is nog in behandeling. Ik heb contact gehad met de bank en het bedrag is al sinds vanmorgen binnen bij ziggo.
maar nog steeds niet aangesloten. Waneer word dit opgelost? Voordat ik verdere stappen ga ondernemen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Samdewind25! Lang wachten is geen pretje 😞 Ik zie dat je inmiddels weer netjes online bent. Geniet van je dag en je diensten!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemiddag @Samdewind25! Lang wachten is geen pretje 😞 Ik zie dat je inmiddels weer netjes online bent. Geniet van je dag en je diensten!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.