Vraag
Reacties
Oplossing
Samdewind25
Level 1

Afgesloten - Wanneer weer aangesloten?

Gister nacht om 23:49 een bedrag betaald om weer aangesloten te worden. Om 11:30 vanmorgen betaalbewijs gestuurd. Het bedrag zou binnen 4 uur verwekt moeten zijn. Nu is het ondertussen 18:08 en vliegt de medewerker van hak op de tak, het bedrag is nog niet binnen het bedrag is nog niet verwerkt het bedrag is nog in behandeling. Ik heb contact gehad met de bank en het bedrag is al sinds vanmorgen binnen bij ziggo. 
maar nog steeds niet aangesloten. Waneer word dit opgelost? Voordat ik verdere stappen ga ondernemen 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Samdewind25! Lang wachten is geen pretje 😞 Ik zie dat je inmiddels weer netjes online bent. Geniet van je dag en je diensten! 

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Samdewind25! Lang wachten is geen pretje 😞 Ik zie dat je inmiddels weer netjes online bent. Geniet van je dag en je diensten! 

0 Kudos