1
Vraag
2
Reacties
Riekie5642

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Advies wat betreft monteur voor verhuizing

Is het mogelijk ,dat je , vóórdat je gaat verhuizen , een monteur kan laten komen , om te kijken wat ik allemaal nodig heb in de nieuwe woning om op drie plaatsen in huis t.v. te kunnen kijken en een optimale internetverbinding mogelijk te maken .
Worden hier ook kosten voor in rekening gebracht en hoeveel bedragen deze kosten dan.
Graag antwoord op deze vraag naar ******

*Gegevens verwijderd i.v.m. openbaar bericht*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Riekie5642, welkom op de Community.

Goede vraag! Zo'n verhuizing is al spannend genoeg en neem al genoeg stress met zich mee, dus logisch dat je op de zaken vooruit wilt lopen. Het is niet mogelijk om een monteur in te plannen op een adres waar je niet woont. Je hebt recht op een gratis installatiemonteur na je verhuizing. Deze doet het volgende voor je gratis



Extra kabels en stekkers zijn tegen kostprijs aan te schaffen bij de monteur. De monteur kan je dus op weg helpen en zal je ter plaatse adviseren wat het beste in jouw situatie is. Daar zal waarschijnlijk het plaatsen van een versterker uitkomen gok ik zo als je op 3 plekken in huis tv wilt kijken.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Riekie5642, welkom op de Community.

Goede vraag! Zo'n verhuizing is al spannend genoeg en neem al genoeg stress met zich mee, dus logisch dat je op de zaken vooruit wilt lopen. Het is niet mogelijk om een monteur in te plannen op een adres waar je niet woont. Je hebt recht op een gratis installatiemonteur na je verhuizing. Deze doet het volgende voor je gratis



Extra kabels en stekkers zijn tegen kostprijs aan te schaffen bij de monteur. De monteur kan je dus op weg helpen en zal je ter plaatse adviseren wat het beste in jouw situatie is. Daar zal waarschijnlijk het plaatsen van een versterker uitkomen gok ik zo als je op 3 plekken in huis tv wilt kijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic