Mijn abonnement loopt af op 19 november, en ik moet het modem terugsturen.
Nu staat er in de bevestigingsmail "U ontvangt enkele dagen voor de einddatum per post een retourdoos en verdere instructies."
Wat zijn die "verdere instructies" en wat is het adres waar ik dat modem naar toe kan sturen?
Ik emigreer namelijk al op 1 november, dus "enkele dagen voor de einddatum" woon ik niet meer op dit adres. Ik ga het modem dus eerder opsturen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij apparatuur van Ziggo in huis? Van retourdoos tot retouradres, hier lees je alles over het terugsturen van modems, mediaboxen en smartcards.
Je kunt het modem ook eerder retour sturen, er hoeft zelfs geen afzender op of bij, een apparaat wordt gescand en op serienummer en afgemeld op je abonnement, volg de stappen op deze pagina: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken.
Stuur de apparatuur naar dit adres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Tips voor het terugsturen:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @justjw ,
Je kan het beste wel een retourdoos gebruiken, dan weet Ziggo zeker dat het van jou komt.
Misschien kan een moderator zorgen dat je de retourdoos eerder krijgt.
Je kunt het modem ook eerder retour sturen, er hoeft zelfs geen afzender op of bij, een apparaat wordt gescand en op serienummer en afgemeld op je abonnement, volg de stappen op deze pagina: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken.
Stuur de apparatuur naar dit adres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Tips voor het terugsturen:
@Bert, een monteur gaf mij aan dat je altijd via een retourdoos iets terug moet sturen.Er staat namelijk een code op de retourdoos.
@Verwijderd account Ik heb hier nog 8 retourdozen liggen.
Nou retourdoos?
Stukje vouwkarton met een sticker verzendadres en 3 Breekbaar stickers, want ik heb alles altijd in de originele doos retour gestuurd en op geen één retourdoos hier staat een code, zojuist nog nagekeken.
Mogelijk was dit lang, heel lang geleden het geval, maar zeker niet de laatste 6 jaar, alle apparaten heb ik zonder afzender retour gestuurd, alles is aangekomen, is bij binnenkomst gescand op serienummer en uit Mijn Ziggo gehaald.
Okay @Bert , je hebt vast gelijk😁Anders zou die instructie ook niet op de website staan denk ik.
Bert en Visser_ : dank jullie wel voor jullie reacties! Ik ga het modem opsturen naar Antwoordnummer 1070 (en hopen dat het allemaal goed komt (maar dat zal wel, toch?)
En de afstandsbediening mag wel retour maar hoeft niet, dit vanwege hygienische redenen.
@Simba24 Een afstandsbediening moet mee retour gestuurd worden volgens de website:
Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Tips voor het terugsturen:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.