1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
justjw

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Adres voor terugsturen modem

Mijn abonnement loopt af op 19 november, en ik moet het modem terugsturen.

Nu staat er in de bevestigingsmail "U ontvangt enkele dagen voor de einddatum per post een retourdoos en verdere instructies."

Wat zijn die "verdere instructies" en wat is het adres waar ik dat modem naar toe kan sturen?

Ik emigreer namelijk al op 1 november, dus "enkele dagen voor de einddatum" woon ik niet meer op dit adres. Ik ga het modem dus eerder opsturen.

Oplossingen

Zo stuur je apparatuur terug

Heb jij apparatuur van Ziggo in huis? Van retourdoos tot retouradres, hier lees je alles over het terugsturen van modems, mediaboxen en smartcards.

Apparaten terugsturen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78329Posts
  • 5295Oplossingen
  • 23349Likes

Je kunt het modem ook eerder retour sturen, er hoeft zelfs geen afzender op of bij, een apparaat wordt gescand en op serienummer en afgemeld op je abonnement, volg de stappen op deze pagina: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Tips voor het terugsturen:

• Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @justjw ,

Je kan het beste wel een retourdoos gebruiken, dan weet Ziggo zeker dat het van jou komt.

Misschien kan een moderator zorgen dat je de retourdoos eerder krijgt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78329Posts
  • 5295Oplossingen
  • 23349Likes

Je kunt het modem ook eerder retour sturen, er hoeft zelfs geen afzender op of bij, een apparaat wordt gescand en op serienummer en afgemeld op je abonnement, volg de stappen op deze pagina: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

• Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.
Verwijderd account
Niet van toepassing

@Bert, een monteur gaf mij aan dat je altijd via een retourdoos iets terug moet sturen.Er staat namelijk een code op de retourdoos.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78329Posts
  • 5295Oplossingen
  • 23349Likes

@Verwijderd account Ik heb hier nog 8 retourdozen liggen.

Nou retourdoos?

Stukje vouwkarton met een sticker verzendadres en 3 Breekbaar stickers, want ik heb alles altijd in de originele doos retour gestuurd en op geen één retourdoos hier staat een code, zojuist nog nagekeken.

Mogelijk was dit lang, heel lang geleden het geval, maar zeker niet de laatste 6 jaar, alle apparaten heb ik zonder afzender retour gestuurd, alles is aangekomen, is bij binnenkomst gescand op serienummer en uit Mijn Ziggo gehaald.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Okay @Bert , je hebt vast gelijk😁Anders zou die instructie ook niet op de website staan denk ik.

justjw
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bert en Visser_ : dank jullie wel voor jullie reacties! Ik ga het modem opsturen naar Antwoordnummer 1070 (en hopen dat het allemaal goed komt (maar dat zal wel, toch?)

Simba24

Level 13
  • 789Posts
  • 36Oplossingen
  • 191Likes

En de afstandsbediening mag wel retour maar hoeft niet, dit vanwege hygienische redenen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78329Posts
  • 5295Oplossingen
  • 23349Likes

@Simba24 Een afstandsbediening moet mee retour gestuurd worden volgens de website:

Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo