Hallo, bij het afsluiten van m’n nieuwe abonnement heb ik een jaar gratis HBO max gekregen echter is het mij tot op heden niet gelukt deze te activeren. Zijn er meer leden die het niet lukt? Weet iemand of dit op een andere manier mogelijk is?
Via mijn Ziggo al 2 maanden te horen dat men hard werkt aan een oplossing…
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
@MiBlo03 schreef:...
Via mijn Ziggo al 2 maanden te horen dat men hard werkt aan een oplossing…
Hallo,
Dan straks, als u HBO max kan kijken, niet vergeten de einddatum te laten aan passen door een Ziggo mod. U hebt tenslotte recht op 12 maanden HBO max.
Dank Pasi, goede opmerking, zal het onthouden!
@MiBlo03 ik snap dat je uiteraard graag gebruik maakt van je 12 maanden HBO gratis.
Het is wat merkwaardig dat dit nog niet werkt en lukt. Maar geen nood, ik maak er werk van. We houden je van de progressie op de hoogte. Dank voor je geduld en begrip!
Dank voor je reactie, hoor het graag!
Dat zou heel fijn zijn.
Ben hier ook al even mee bezig . Al meerder keren gebeld het zou op gelost worden binnen 3 dagen krijg ik elke keer te horen . Maar het word niet opgelost. Kost veel tijd om er elke keer mee bezig te zijn. Jammer dit
@Gilbert79 ik snap zeker dat dit ook voor jou balen is. Wat zie je precies in Mijn Ziggo? Kan je het daar wel activeren? Of alleen de betaalde variant?
Ja alleen de betaalde variant.
Hoe kan eigenlijk dat aan de telefoon niemand het weet of echt actie onderneemt.
Best slecht dat je zo vaak moet bellen
Hi @Gilbert79! Ik neem het even van @Jacob over!
Ik zie dat ons storingsteam aan het werk is om dit issue op te lossen. Dus we zijn hier mee bezig! Zodra we meer weten, hoor je van ons!
@MiBlo03 ik ben weer even in de materie gedoken voor je. Ik heb gezien dat men er nog steeds hard mee aan het werk is. Het is een bekend probleem, de oplossing is hopelijk snel in zicht.
Sorry voor het wachten! Maar we vergeten je niet.
Hoi Jacob, dank voor je reactie. Hoop echt dat het een keer opgelost wordt, is niet van levensbelang maar we zijn bijna 2 maanden verder en is nog niet opgelost. We proberen geduldig af te wachten….
Ja was al benieuwd horen we hier nog iets van als je er zelf niet achter aan zit
We zijn weer een week verder maar..... Nog steeds niets bekend? Geen oplossing? En nu?
@MiBlo03 schreef:We zijn weer een week verder maar..... Nog steeds niets bekend? Geen oplossing? En nu?
#wachten
is het enige wat je als klant kan doen
Ik ben gaan kijken voor je @MiBlo03 maar helaas.. Ik heb geen update nog 😞 Schiet niet op, ik weet het! We houden het hier echt scherp in de gaten!
Ja heel vervelend vooral dat je ook nog elke week mail krijgt activeer je hbo dat het anders verloopt na 3 maanden
Activeren lukt dus niet en zijn 1 maand verder
Hoi Carlien, dank voor je reactie. Maar wat is nou het probleem om een gratis pakket te geven? Mede dit aanbod was mijn motivatie om over te stappen naar Ziggo. Het voelt nu als blij maken met een dode mus, en telkens met een kluitje het riet in gestuurd te worden, ik zeg niet dat jullie niets doen maar voor mij (ons) niets tastbaars. Ik vindt het wachten een beetje vervelend worden en ook dat ik zelf telkens moet vragen naar de voortgang. Ik zeg kom op met een leuke oplossing!!
Pffff, ff een reactie op m'n eigen bericht.... Ook via Ziggo om een oplossing gevraagd en om een eventuele tegemoetkoming.... Probleem is bekend maar is nog niet opgelost een men weet ook niet hoelang dit nog duurt..... Tegemoetkomen kan niet want HBO is gratis... Vindt het echt vervelend worden, ik krijg gewoon niet wat men mij beloofd heeft, staat zelfs in m'n contract. Hoe kun je nieuwe klanten iets toezeggen en vervolgens niet wat kunnen maken.... We zijn bijna 3 maanden verder....
Zeg dat wel regel het eerst voor je iets beloofd en aanbied. En als dan iets niet lukt geef dan een update hoe en wat kom met een compensatie. Zo vaak contact gehad aan de telefoon. En word alleen gezegd over 3 werk dagen doet hij het.
En dan nog elke week jullie mail in de mailbox niet met een update maar activeer wat niet kan.
**Moderator: afbeelding verwijderd i.v.m. zichtbaar e-mailadres**
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.