Vraag
Reacties
Mexflex80
Level 5

Activeren Skyshowtime lukt niet

Goedemorgen,

Afgelopen vrijdag ben ik overgestapt met mijn GSM abonnement van Vodafone naar Hollands Nieuwe.  Zoals verwacht heb ik een email gehad dat mijn voordelen vervangen en 1 minuut later dat ik recht heb op voordelen ivm Ziggo icm Hollands Nieuwe.
Ik heb inmiddels via mijn ziggo wederom gekozen voor Skyshowtime als gratis zenderpakket ivm klantvoordeel.

Het probleem is dat het koppelen aan skyshowtime niet lukt. Ik heb de email gekregen, zodra ik inlog en wil koppelen krijg ik de melding dat dit niet lukt.

Dit heb ik de eerste keer ook gehad, dit heb ik toen weten te fixen door een ander emailadres wat ik had op te geven en dus te koppelen met een ander skyshowtime account. Blijkbaar kan je niet koppelen als je al een keer gekoppeld bent geweest via klantvoordeel?
Ik kan dit echter nu niet meer doen, want heb geen emailadres meer beschikbaar, maar buiten dat wil ik ook niet weer alles opnieuw aanmaken.

Daarnaast zie ik op dit moment dat koppelen sowieso niet meer lukt. De email om te koppelen is (denk ik) verlopen, als ik inlog op mijn ziggo dan zie ik dat het account nog geactiveerd moet worden maar als je daarop klikt dan kom je op een pagina terrecht waarop staat dat er geen streamingdiensten actief zijn (zie bijlages)

Is dit op te lossen en zo ja hoe?

Groeten 

Erik

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
9 Reacties 9
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Mexflex80 - welkom bij ons op de Community!

Wat vervelend dat het activeren van SkyShowTime maar niet wil lukken. 

Ik begrijp dat je eerder een SkyShowTime abonnement hebt gehad en dat het daarom wellicht niet wil vlotten met het activeren van dit account.

Kan je misschien aangeven welke melding je precies te zien krijgt wanneer je op 'activeren' hebt geklikt in Mijn Ziggo?

Ik heb in je klantdossier gekeken en hier staat SkyShowTime verder goed toegevoegd aan je abonnement dus daar mag het in iedergeval niet aan liggen.

Ik hoor graag nog even van je!

0 Kudos
Mexflex80
Level 5
Topicstarter

Hallo,

Ik heb/had inderdaad skyshowtime in gebruik via klantvoordeel via Ziggo. Dit omdat ik Ziggo en Vodafone had. Nu is Vodafone omgezet naar Hollands nieuwe. Nog steeds recht op klantvoordeel, maar moet dus opnieuw gekoppeld worden.
Op dit moment kan ik helemaal niet meer koppelen of ik weet niet hoe (zie afbeeldingen in eerste bericht) Zodra ik in mijn ziggo klik op account koppelen dan komt de melding dat er geen streamingdiensten actief zijn, ik kan nergens iets koppelen.

Tijdens koppelen kreeg ik de melding dat dit account niet gekoppeld kan worden, verder geen foutmelding.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Helder! Ik heb dezelfde stappen net ook gevolgd en krijg de melding in Mijn Ziggo 'je hebt geen actieve abonnementen'. Hier staat een ticket voor open en ik heb je gegevens zojuist doorgezet naar de onderzoekspartij. Als ik nieuws heb voor je dan zal ik het uiteraard direct hier met je delen. Excuses voor het ongemak zover Erik!

0 Kudos
Mexflex80
Level 5
Topicstarter

Hallo,

Is er al iets bekend?

Gr Erik

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Op dit moment is er helaas geen voortgang te melden. Ik durf ook niet te zeggen wanneer er wel meer bekend is, omdat het onderzoek moeizaam verloopt. Als er updates zijn dan laten we het gelijk weten.

0 Kudos
Mexflex80
Level 5
Topicstarter

Klink hoopvol.....

Ik snap dat je er zelf niets aan kunt doen, feit blijft dat Skyshowtime nu niet werkt bij mij wat gewoon zou moeten werken. Dat is gewoon vervelend.
Denk je in dagen/weken/maanden voordat dit opgelost is? Ik kwam een ander topic tegen wat al maanden loopt en waar veel andere ook last hebben van skyshowtime en het niet kunnen activeren.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dat is inderdaad erg vervelend @Mexflex80 Ik zou je graag duidelijkheid geven hierover maar het is niet bekend wanneer dit verholpen zal zijn. Uitspraken daarover doen heeft dan ook eigenlijk geen zijn. Zoals Vincent al aangaf houden we je uiteraard op de hoogte. 

0 Kudos
Mexflex80
Level 5
Topicstarter

Ter info. Vandaag kreeg ik een email met een reminder voor het activeren van mijn streamingdienst. (Zie bijlage)

Helaas als ik inlog krijg ik wederom het scherm dat er niks te activeren is (zie eerste bericht)

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Helaas heb ik nog geen update voor je Erik, sorry! Weet wel dat we constant het openstaande ticket monitoren en het bij je aangeven zodra er nieuws is. Excuus voor het ongemak!

0 Kudos