Vraag
Reacties
Ericvt
Level 1

Activeren HBO max

Zelfde probleem als dit topic; https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Activeren-HBO-Max-werkt-niet/m-p/1466976

 

Klantenservice heeft aangegeven dat het bekend probleem is en dat men er aan werkt, maar kunnen het niet oplossen. Nu zie ik dat het via de community wel gewoon opgelost kan worden.

 

Graag help bij het oplossen van activatie van het gratis HBO abonnement waarbij het vast loopt met de melding;
It looks like your account info isn’t quite right, or you don’t have access to HBO Max through this provider. Please review your account info, or contact your provider for more information.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Goed dat je langskomt hier @Ericvt Ik ga kijken of ik dit voor je op kan lossen. Allereerst heb ik nu HBO voor je verwijderd. Zodra het mogelijk is zal ik het dan weer toevoegen. Hierna zal jij HBO opnieuw moeten activeren. Ik geef je hier een seintje zodra dat mogelijk is. 

0 Kudos
Ericvt
Level 1
Topicstarter

@RikstDankjewel, laat maar weten zodra het lukt. Ik heb de verwijdering in ieder geval al wel voorbij zien komen.

Als jij hem terug toevoegd dan is dat samen met de 12 maanden gratis die ik hoorde te krijgen bij het afsluiten van het abonnement?

 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb zojuist HBO weer toe kunnen voegen. Het is nu wachten totdat je een e-mail krijgt om HBO te activeren. Dit doe je via Mijn Ziggo, ik wil je vragen deze stappen uit te voeren op een laptop/PC. Loop je vandaag bij het activeren nog tegen problemen aan, dan wil ik je vragen het 24 uur later nogmaals te proberen. De uitkomst horen we hier dan graag!

0 Kudos
Ericvt
Level 1
Topicstarter

Hoi Rikst,

Het is nu gelukt, wel automatisch gelinkt met een ander e-mail adres dan mijn ziggo account. Maar dat is was ons bestaande HBO account dus dat is alleen maar fijn.
Dankjewel voor je hulp!

0 Kudos