Hallo,
Ik probeer al maanden mijn HBO Max abonement activeren zonder succes. Als ik via "Je producten Televise / Streaming" op "Account activeren" click word ik naar een HBO pagina geleid, maar krijg ik steeds opnieuw deze foutmelding:
There was a problem connecting to your provider account. Please wait a few minutes, and then try again.
Doorklikken geeft ongeldige pagina's, contact opnemen lijkt onmogelijk. Meerdere topics gezien die reeds gesloten zijn. Lijkt geen issue dat ik zelf op kan lossen. Graag support hierbij.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Hartelijk welkom op de community, @ME93.
Wat frustrerend dat het probleem na maanden nog niet is opgelost! Goed dat je via deze weg contact opneemt.
Heb je eerder een abonnement gehad bij HBO Max zelf? Zo ja, wil je je mailadres waaronder je dit abonnement had vermelden op je profiel? Klik hier om naar je profiel te gaan.
Alvast bedankt!
Hi Krista,
Niet eerder een abonnement bij HBO Max gehad.
Groet,
Maudy
Helemaal helder! Ik heb ter test geprobeerd het registratieproces te repliceren. Helaas loop ik vast op het moment dat ik het account probeer te activeren op de website van HBO Max.
Het proces in MijnZiggo lijkt te werken, ik kies voor Account activeren, dan linkt die succesvol door naar de website van HBO Max. Daarna kies ik voor Account activeren, dan krijg ik of een zwart beeld op zowel Google Chrome en Edge, of de melding dat "no active subscription found". Ik heb een case aangemaakt, gebruikelijk is dat er een terugkoppeling is in 3-5 werkdagen.
Wil je het in de loop van volgende week enkele keren proberen? Het beste is wel om steeds voor het testen je cache en cookies te verwijderen van je browser @ME93.
Hi, helaas nog geen succes. Ook na verwijderen van cache en cookies nog steeds een zwart scherm met de volgende error code:
Bedankt voor het proberen @ME93! In de tussentijd heb ik ook een terugkoppeling vanuit de case gekregen. Er was aan mijn kant een extra administratieve handeling nodig. Die heb ik net gedaan, in essentie zeg ik de streamingsdienst eerst handmatig op. Dan voer ik het pakket weer op, hiermee reset de registratie. Dan kan je na 48 uren de activeren via MijnZiggo.
Het is belangrijk om die 48 uren echt af te wachten. Als je binnen die tijd het probeert, dan is er een kans dat de registratie niet goed reset. Hoor het erg graag van je na het weekend!
Hi @Dennis dank hiervoor, ga ik het later nog een keer proberen.
Een andere vraag: Ik heb een pakket inclusief 12 maanden HBO max cadeau afgesloten. Krijg het al 2 maanden niet aan de praat en het lijkt nu alsof er met de reset alsnog kosten in rekening gebracht worden. Kan dit nergens terugvinden in het portal, echter zegt de mail het volgende:
Lijkt me niet de bedoeling, kan je bevestigen dat dit niet in rekening gebracht gaat worden?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.