Ik ben sinds 2 maanden klant van Ziggo. Bij het afsluiten van het abonnement heb ik ook Hbo max erbij genomen echter kan ik deze niet activeren. Heb de app van HBOmax opnieuw geïnstalleerd. Lukt ook niet via Mijn Ziggo. Ik heb wel al een paar keer een email ontvangen met de herinnering dat ik mijn streamingdienst nog moet activeren. Vervolgens volgt ik de instructies op welke in dezelfde email staan maar uiteindelijk krijg ik steeds het bericht van HBO dat ze mijn account niet kunnen activeren. Heb al 2 contact met de klantenservice van Ziggo gehad en krijg het antwoord dat er een storing is en dat ik vanzelf weer bericht krijg als ik hbomax wel kan activeren. Tot op heden niets meer gehoord. Heb contact gehad met hbomax en zij verwijzen mij weer naar Ziggo zelf. Wie kan mij helpen? Aart
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een bekend probleem en Ziggo is bezig met een oplossing, Ziggo Medewerker @Alex of @Vincent dit kunnen na gaan, dan kunnen ze een andere optie bekijken.
Vermeld graag uw Postcode en Huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien.
Aan de hand van de gegevens kan de Ziggo medewerker die vrijwel dagelijks het topic oppakt, verder met uw profiel en abonnement.
Goedemorgen @Puttenavan65, welkom als klant en welkom op de Ziggo Community!
Wat een tegenvaller dat je na 2 maanden nog steeds geen gebruik kunt maken van je HBO Max abonnement. Ik heb het één en ander gecheckt en ik denk dat een mogelijke oplossing het proberen waard is.
Wat ik als eerst ga doen, is het verwijderen van je HBO Max abonnement. Zodra deze opzegging volledig afgerond is, voer ik HBO Max opnieuw op. Zodra deze order afgerond is, krijg je van mij een seintje via dit topic om het activatieproces opnieuw te beginnen. Je hoort dus nog van me!
Dag Vincent, dankjewel. Ben zo blij dat je dit oppakt. Ik wacht je verdere reactie af. Hartelijke groet, Aart
Hi Vincent,
Ook ik heb een jaar lang HBO Max gehad.
Maar vanaf Begin December kan ik er niet meer op.
Terwijl ik er nog 6 maanden recht op zou hebben.
Via de app heb ik om assistentie gevraagd.
Daar wordt aangegeven dat het een bekend probleem is maar dat er nog geen oplossing voor is.
Plus dat ik zelf initiatief moet nemen om af en toe te vragen of er al een oplossing voor is.
Die chat op de app doet het nu niet.
Kan je mij misschien ook helpen?
@BarryZuiddam Jouw situatie is iets anders, maar zeker niet minder vervelend. Ik zie dat HBO Max niet meer actief staat onder jouw producten/abonnement waardoor je geen toegang meer hebt tot HBO Max.
Zojuist heb ik HBO Max voor je opgevoerd. In de bestelbevestiging wordt er gesproken over een betaalde variant, maar dat kun je negeren. De kortingsregel dekt de abonnementskosten. Ik vermoed dat de order in de loop van de dag volledig is afgerond. Wil je vanavond eens kijken of je het opnieuw kunt activeren?
Top, doet het weer!
Zojuist heb ik HBO Max voor je besteld. Wil je in de namiddag via onderstaande stappen HBO Max opnieuw proberen te activeren?
1. Inloggen op 'Mijn Ziggo'
2. Klikken op 'Producten'
3. Je gaat naar 'Streamingdiensten beheren'
4. Je kan HBO activeren.
Dag Vincent. Bedankt voor je bericht. In de namiddag ga ik het opnieuw proberen om Hbo max te activeren. Ik laat het je weten of het is gelukt. Nog een fijne dag verder! Hartelijke groet, Aart
Dag Vincent, mag ik jou bedanken. Het werkt nu allemaal perfect. Heb jou instructies opgevolgd en nu heb ik eindelijk HBO max. Ik heb HBO max voor 1 jaar bij het abonnement. Wordt de begindatum hierop aangepast? Zodat ik een volledig jaar HBO max heb en geen 2 maanden tekort komt? Dat zou mooi zijn. Als dat tenminste makkelijk is aan te passen en anders verder ook geen probleem. Ben al lang blij. Bedankt voor je goede service. Groet Aart
Fantastisch om te lezen dat het is gelukt en je toegang hebt tot HBO Max @Puttenavan65. De startdatum van de korting, 12 maanden gratis HBO Max, staat op 8 januari 2025. Dus vanaf deze datum krijg je 12 maanden gratis 🙂
Ik heb het zelfde probleem
al vanaf 21 dec aangegeven in de chat.
moest alles opnieuw installeren ook gedaan
doet het nog niet.
Blijft aangeven dat account gegevens niet kloppen na activeren.
Beste Cecilia en Vincent,
fijn dat jullie de mensen hierboven hebben kunnen helpen. Ook ik probeer er sinds december op te komen (HBO Max) maar ook bij mij lukt het niet. Mijn gratis jaarabonnement begon vanaf oktober 2024.. en heb maar een maandje kunnen kijken. Ik heb al meerdere malen contact gehad met jullie klntser. maar tevergeefs, nog steeds geen HBO-Max. Zouden jullie me willen en kunnen helpen?
Kijk eens, ik dacht dat ik de enige was met dit probleem, maar gelukkig: gedeelde smart is halve smart.
Sinds 18-10-24 ben ik abonnee van Ziggo en als “welkomstgeschenk” kreeg ik ook een abonnement op HBO-Max.
Elke poging tot nu om dat abonnement te activeren loopt spaak, alle herinneringen van Ziggo ten spijt. Twee keer telefonisch contact met Ziggo gehad: er zou aan gewerkt , er was een “case” aangemaakt, maar tot op heden niks. Het probleem zou kunnen zijn dat ik in het verleden al eens een abonnement op HBO-Max heb gehad, maar dat heb ik destijds opgezegd. Het wordt een ietwat “Catch22”-achting verhaal.
Hoi Vincent,
Ik heb sinds vorige maand hetzelde probleem als BarryZuiddam. Via de chat werd er gezegd dat ik weer een weekje moet wachten, maar hopelijk kan jij iets meer voor mij betekenen.
Als je op een medewerker wilt reageren zet er dan even het @ teken voor dus bv @Tim_Plant of @Cecilia
We mogen niet meer reageren met @ op de medewerkers van Ziggo, topic's worden vrijwel nu dagelijks opgepakt, behalve in weekend dan is de bezetting lager, maandag tot vrijdag van 08:00-17:00 uur staan de meeste weer paraat en pakken de topic's op. En omdat dit probleem al langer speelt zijn ze er snel bij 😉
die regels ken ik niet dus daarom mijn aanwijzing.
Dacht zeg het netjes @puppie 😉
@CJPieters85& @MNT1983 @Bob48 @Tim_Plant Enorm frustrerend dat jullie al geruime tijd geen gebruik kunnen maken van HBO Max. Ik heb nu als eerst HBO Max opgezegd. Zodra deze orders zijn verwerkt, bestel ik het opnieuw voor jullie.
Ik geef jullie vanzelf een seintje in dit topic, zodra jullie een poging tot activatie mogen ondernemen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.