ehanique
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren F1 pro.

Ik heb via KPN een Ziggo sport totaal abonnement. Ik betaal deze maandelijks via KPN. Ik heb dus geen MijnZiggo account maar wel een Ziggo sport totaal GO account. Op de site van F1 pro zag ik dat deze service gratis was voor mensen die een Ziggo Sport totaal abonnement hebben. Alleen bij het koppelen van de abonnementen wordt er gevraagd naar mijnZiggo account. Deze kan ik niet aanmaken omdat ik geen Ziggo klantnummer heb.  Hoe kan ik succesvol deze service inschakelen?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 523Posts
  • 50Oplossingen
  • 110Likes

Welkom op de Ziggo Community @ehanique! Ik moet je teleurstellen. Het is alleen mogelijk om gratis gebruik te maken van F1 TV Pro als je een Ziggo klant bent met een Ziggo Sport Totaal pakket. 

Ik hoop dat je geniet van de Formule 1 via onze kanalen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 523Posts
  • 50Oplossingen
  • 110Likes

Welkom op de Ziggo Community @ehanique! Ik moet je teleurstellen. Het is alleen mogelijk om gratis gebruik te maken van F1 TV Pro als je een Ziggo klant bent met een Ziggo Sport Totaal pakket. 

Ik hoop dat je geniet van de Formule 1 via onze kanalen. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo