Beste Ziggo klantenservice,
Recent de overstap gemaakt naar Internet+TV van Ziggo, met gratis abbonnement op Disney+. Echter lukt het activeren van Disney+ niet.
Per mail heb ik van jullie een activiatie link gekregen. Via de link log ik in bij Ziggo en nadat de pagina geladen is krijg ik de foutmelding "Je hebt geen actieve abonnementen".
Kan ik geholpen worden om alsnog Disney+ geactiveerd te krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Sinds wanneer is precies recent? Vanaf wanneer maak je daadwerkelijk gebruik van de diensten van Ziggo?
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @Chris18 en een warm welkom op de Community,
Wat ontzettend balen dat het niet wil lukken met het activeren van het Disney+ abonnement via Mijn Ziggo! We kijken natuurlijk graag met je naar een oplossing. Kun je jouw postcode en huisnummer toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik jouw gegevens er bij pakken en controleren wat er precies aan de hand is.
Hi Paul, bedankt dat je kan helpen. Ik heb zojuist mijn postcode en huisnummer toegevoegd aan mijn account.
@Chris18 Heel graag gedaan! Dankjewel voor het aanvullen van de gegevens met je postcode en huisnummer. Ik ga hier voor je achteraan en laat uitzoeken waarom het activeren van Disney+ niet lukt. We doen ons best om het zo spoedig mogelijk voor jou op te lossen en laten het weten zodra er een terugkoppeling is.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem als de original poster. Kan ik via dit bericht ook geholpen worden? Of moet ik een nieuwe topic starten?
Hi @Rikst,
Bedankt voor de reactie. Is er enige indicatie hoe lang het gaat duren voordat dit is opgelost?
Het voelt nu een beetje alsof ik maar een deel van de beloofde diensten van Ziggo ontvang, en ik wil graag weten of dit probleem binnen redelijke termijn wordt opgelost.
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet,
Chris
@Cecilia het activeren van Disney+ is gelukt. Bedankt voor de hulp.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.