1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Chris18

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Activeren Disney+ werkt niet

Beste Ziggo klantenservice,

 

Recent de overstap gemaakt naar Internet+TV van Ziggo, met gratis abbonnement op Disney+. Echter lukt het activeren van Disney+ niet.

 

Per mail heb ik van jullie een activiatie link gekregen. Via de link log ik in bij Ziggo en nadat de pagina geladen is krijg ik de foutmelding "Je hebt geen actieve abonnementen".

 

Kan ik geholpen worden om alsnog Disney+ geactiveerd te krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

@Chris18 Ik zie bij jou inmiddels Disney+ geactiveerd staan onder streamingsdiensten in Mijn Ziggo.

@hb2024 Onder streamingsdiensten in Mijn Ziggo heb je nu de mogelijkheid om de activatie van Disney+ te voltooien. Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Pineapple

Level 16
  • 2026Posts
  • 191Oplossingen
  • 830Likes

Sinds wanneer is precies recent? Vanaf wanneer maak je daadwerkelijk gebruik van de diensten van Ziggo?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78713Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20505Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8036Likes

Goedemorgen @Chris18 en een warm welkom op de Community,

 

Wat ontzettend balen dat het niet wil lukken met het activeren van het Disney+ abonnement via Mijn Ziggo! We kijken natuurlijk graag met je naar een oplossing. Kun je jouw postcode en huisnummer toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik jouw gegevens er bij pakken en controleren wat er precies aan de hand is. 

Chris18
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Paul, bedankt dat je kan helpen. Ik heb zojuist mijn postcode en huisnummer toegevoegd aan mijn account.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20505Posts
  • 1398Oplossingen
  • 8036Likes

@Chris18 Heel graag gedaan! Dankjewel voor het aanvullen van de gegevens met je postcode en huisnummer. Ik ga hier voor je achteraan en laat uitzoeken waarom het activeren van Disney+ niet lukt. We doen ons best om het zo spoedig mogelijk voor jou op te lossen en laten het weten zodra er een terugkoppeling is. 

hb2024

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, ik heb hetzelfde probleem als de original poster. Kan ik via dit bericht ook geholpen worden? Of moet ik een nieuwe topic starten?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5599Posts
  • 515Oplossingen
  • 1919Likes

Hi @hb2024 

Ik heb je gegevens ook doorgezet naar mijn collega's. Zij zullen die verder onderzoeken en werken aan een oplossing. 

 

@Chris18 Ook voor jou houden we de situatie in de gaten, zodra er nieuws is laten we dit weten. 

Chris18
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Rikst,

 

Bedankt voor de reactie. Is er enige indicatie hoe lang het gaat duren voordat dit is opgelost?

 

Het voelt nu een beetje alsof ik maar een deel van de beloofde diensten van Ziggo ontvang, en ik wil graag weten of dit probleem binnen redelijke termijn wordt opgelost.

 

Alvast bedankt voor je reactie.

 

Groet,

Chris

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

@Chris18 Ik zie bij jou inmiddels Disney+ geactiveerd staan onder streamingsdiensten in Mijn Ziggo.

@hb2024 Onder streamingsdiensten in Mijn Ziggo heb je nu de mogelijkheid om de activatie van Disney+ te voltooien. Laat je weten of het is gelukt?

hb2024

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia het activeren van Disney+ is gelukt. Bedankt voor de hulp.