1
Vraag
2
Reageer en help mee
Pascal026

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activatie Gratis Extra's bij een Vodafone en Ziggo abonnement

Beste, 

ik heb ziggo samen met Vodafone alleen ik krijg dan een zender naar keuze alleen ik kan dat nog nergens aanklikken. 

graag hoor ik van jullie ! 

3 Reacties 3
ShelLuser

Level 8
  • 228Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

Welkom op de community, hier helpen klanten elkaar maar er zijn ook Ziggo medewerkers die regelmatig helpen. Daarom meteen een tip: zet je NAW gegevens in je profiel, dit is enkel toegankelijk voor Ziggo medewerkers en kan hen helpen je gegevens te controleren.

Vraagje…  als je naar ‘Mijn Ziggo’ gaat vind je daar dan ook melding van een Vodafone abonnement? En heb je op je Vodafone ook melding van extras door je Ziggo aansluiting? Want normaliter werkt het 2 kanten op.

Als je net een Vodafone abonnement hebt afgesloten dan is het enkel een kwestie van tijd.

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Pascal026 wrote:

Beste, 

ik heb ziggo samen met Vodafone alleen ik krijg dan een zender naar keuze alleen ik kan dat nog nergens aanklikken. 

graag hoor ik van jullie ! 

 

Kijk ook even op https://www.ziggo.nl/vodafone/meervoorjou/

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Pascal026. Welkom op de Ziggo Community!

Leuk dat je Vodafone en Ziggo combineert. Ik kan mij voorstellen dat je niet kunt wachten totdat je gebruik kunt maken van de Gratis Extra's . Jouw Vodafone abonnement is ingegaan op 6 november 2019. Het activeren van de Gratis Extra's gaat automatisch. Je zult zo snel mogelijk vanuit ons een e-mail ontvangen dat de Gratis Extra's zijn geactiveerd. Vanaf dat moment kun je in Mijn Ziggo het gewenste zenderpakket activeren. Vanuit Vodafone ontvang je een SMS over de dubbele data. Alle informatie en voorwaarden van de Gratis Extra's kun je rustig nalezen op deze pagina. Het is dus nog eventjes wachten totdat de Gratis Extra's zijn geactiveerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic