Beste ....
Ik heb ook sinds gisteren een abonnement van Ziggo met gratis Disney+ voor 12 maanden.
Inmiddels al diverse dingen gelezen erover en steeds wordt er verwezen naar:
1. Login binnen Mijn Ziggo.
2. Klik op Producten
3. Klik op Televisie
4. Klik op Streamingdiensten
Als je het aanbod wilt aanvragen, staat Disney Plus hier beschikbaar. Gaat het om het activeren van een gratis of een door ons verstuurd aanbod? Dan ga je naar het kopje Beheren. om je account te activeren.
Maar de pagina Beheren werkt niet. En dit is door anderen ook al aangegeven.
Jullie bieden het aan, maar stellen het dus niet zo maar open. Dit moet gewoon gelijk aan je account gekoppeld worden op het moment dat je mijn Ziggo activeert, of via je klantnummer.
Ik zie dat een zekere Lycke (moderator) het opgelost heeft bij anderen. Hopelijk lukt dat bij mij ook.
Hoop spoedig te horen van jullie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Jacqlied, welkom op de Ziggo Community!
Zuur dat het activeren van Disney+ nog niet is gelukt. We zien dat er op dit moment wat vertraging kan opspelen bij zowel het activeren als het informeren aan onze kant. Ik zie dat je gisteren de activatiemail voor Disney+ hebt ontvangen, klopt dat? Zou je in de loop van de dag het nog eens willen proberen via de link in die e-mail? Ik hoor graag of het dan wel lukt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.