claudia3
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account verwijderen

Ik heb, ivm verhuizing, een nieuw contract afgesloten bij Ziggo en wil daarom mijn oude ‘Mijn Ziggo account’ met contractnummer **klantnummer verwijderd wegens privacy door moderator** laten verwijderen. (Pas dan, zoals ik begrijp, kan ik Ziggo Go, instellen met mijn nieuwe contractnummer?)

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47618Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10498Likes

@claudia3 Nee, dat werkt zo gelukkig niet, het oude klant nummer blijft bestaan met de oude email adressen die nog een half jaar actief blijven.

Maak met je nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo en log in Ziggo Go met de nieuwe Mijn Ziggo login en wachtwoord, aan het nieuwe klantnummer met zit alles gekoppeld.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5255Posts
  • 1206Oplossingen
  • 1593Likes

Hi @claudia3
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Allereerst gefeliciteerd met jouw nieuwe woning! Hopelijk ga je hier de komende tijd met veel plezier wonen 🙂

Bij de verhuizing heb je op je nieuwe adres een nieuw abonnement afgesloten waardoor je ook automatisch een nieuw klantnummer hiervoor hebt gekregen. Met dit nieuwe klantnummer kan je je registeren voor Mijn Ziggo en dit is dan eveneens de inlog voor Ziggo GO. 

Het oude Mijn Ziggo account blijft altijd een tijdje actief. Klopt het dat je deze wil laten verwijderen zodat je met hetzelfde e-mailadres (welke nu de inlog is van je oude Mijn Ziggo account) een Mijn Ziggo account wilt aanmaken voor je nieuwe aansluiting? Dat kan namelijk geregeld worden. Een andere optie is dat je je registreert met een ander e-mailadres voor je nieuwe aansluiting. Dat is net wat je voorkeur heeft. Laat het mij maar weten 🙂

claudia3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia,

Ik heb maar 1 e-mailadres en wil dus inderdaad met hetzelfde e-mailadres een ‘Mijn Ziggo account’ aanmaken op mijn nieuwe klantnummer.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 166Posts
  • 12Oplossingen
  • 26Likes

Goedemorgen @claudia3 , ik heb het MijnZiggo account op je oude adres voor je verwijderd. 
In de loop van morgenmiddag kun je met dit e-mailadres een nieuw MijnZiggo account aanmaken voor je nieuwe adres. 

Mocht je onze hulp nog ergens bij kunnen gebruiken, laat het mij dan gerust weten. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47618Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10498Likes

@claudia3 Kijk even of het emailadres wat in je oude Mijn Ziggo stond, straks ook in je nieuwe Mijn Ziggo staat onder Internet en dan verder naar beneden onder E-mailadressen.

@Meindert Even voor de zekerheid.

Een email adres gaat toch niet over van een oud Mijn Ziggo met een oud klantnummer, naar een Nieuw Mijn Ziggo met een nieuw klantnummer?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 166Posts
  • 12Oplossingen
  • 26Likes

Scherpe vragen @Bert 😉 

Volgens de ideale situatie gaat een MijnZiggo account mee van adres A naar adres B. Echter wanneer je op je nieuwe adres een nieuw klantnummer krijgt (bijvoorbeeld bij een verhuizing van fUPC naar fZiggo gebied of ivm lange overlap) dan krijg je een nieuw klantnummer + ook een nieuw MijnZiggo account. En in deze specifieke situatie, als Claudia hetzelfde e-mailadres wil gebruiken, dan moet eerst het oude MijnZiggo account verwijderd worden voor een nieuwe aangemaakt kan worden. 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo