1
Vraag
2
Reacties
RobertS1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account verwijderen

Hallo, 

Zouden jullie mijn oude mijn ziggo account kunnen verwijderen? 

Die staat nog op een oud adres. 

Ik lees dat dit de reden is dat je niet kan inloggen in mijn ziggo. Ik krijg nu foutcode 002. 

Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groet, 

Robert 

 

PS, Ik las in andere posts dat je emailadres in postcode veld kan plaatsen zodat jullie het kunnen zien. Dus dat zal ik doen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @RobertS1,

Welkom op de Community en ook leuk dat je nu Ziggo op een ander adres hebt!

Ik zie ook dat je vermoeden over de foutcode klopt! Het Mijn Ziggo account is aan het oude adres gekoppeld.

Aangezien je met het e-mailadres ook een MyVodafone account hebt aangemaakt, heb ik het mailadres van Mijn Ziggo ontkoppeld. Over 24 uur kun je via MyVodafone of de Vodafone app alsnog je nieuwe Ziggo- klantnummer toevoegen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @RobertS1,

Welkom op de Community en ook leuk dat je nu Ziggo op een ander adres hebt!

Ik zie ook dat je vermoeden over de foutcode klopt! Het Mijn Ziggo account is aan het oude adres gekoppeld.

Aangezien je met het e-mailadres ook een MyVodafone account hebt aangemaakt, heb ik het mailadres van Mijn Ziggo ontkoppeld. Over 24 uur kun je via MyVodafone of de Vodafone app alsnog je nieuwe Ziggo- klantnummer toevoegen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic