HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Daag, ik ben weer klant bij Ziggo met het 'oude' account.
Nu klopt het klantnummer niet meer, maar kan deze ook niet wijzigen. Wel zeer ouderwets zo in 2023 ook kan ik zelf het account niet verwijderen. Wel zeer irritant kan nu facturen niet openen waar jullie over mailen wel grappig dat deze wel goed aankomen op het juiste adres nadeel kan geen ziggo go gebruiken
Als je een nieuw abonnement hebt, dan heb je ook een nieuw klantnummer, waar alles aan gekoppeld is en met het nieuwe klantnummer kun je een nieuw Mijn Ziggo maken en daar je gegevens vinden:
Ja en dan moet je ook een nieuwe mail aan maken nee bedankt kom op zeg zorg gewoon voor een optie voor delete van je account nummer dit is wel heel omslachtig dat alleen ziggo mods dit kunnen.
Je oude klantnummer verwijderen kan ook een Ziggo mod niet.
Oude mailadressen worden tegenwoordig na 6 maanden afgesloten en worden alleen in zeer bijzondere gevallen overgezet naar een nieuw Mijn Ziggo door Ziggo medewerkers.
Heb je oude mailadressen eerder langer kunnen gebruiken, dan is dat geluk geweest.
Ziggo medewerkers komen vanzelf in ieder onderwerp langs over een aantal werkdagen en hebben Ziggo voor hun naam staan.
Goedemiddag @Devilofheaven, allereerst excuses dat ik nu pas reageer! Ik wil je in ieder geval wel weer van harte welkom heten, fijn dat je weer terug bent!
Ik kan het mailadres voor je gaan verwijderen zodat je met dit mailadres een nieuw account kunt gaan registreren. Houd er wel rekening mee, dat je Community account ook verwijderd wordt, mits je dit mailadres hiervoor gebruikt. Kun je in een privébericht het mailadres naar mij doorsturen. Dan zorg ik ervoor dat deze eruit gehaald wordt. Gebruik wel het nieuwe klantnummer voor de mijn Ziggo registratie.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...