Account maken

Ik heb sinds een week Ziggo en ik probeer een account te maken. Ik krijg echter de melding dat er al een account bestaat met mijn e-mail adres. Dit kan echter niet kloppen. Een nieuw wachtwoord opsturen werkt ook niet, en ik krijg de klantenservice niet te pakken. Ik hoop dat iemand hier een oplossing weet! 

Edwinweekend
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
3 Reacties 3

een moderator kan jou helpen 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3752Reacties
  • 255Oplossingen
  • 532Likes

Goedemorgen @Edwinweekend en welkom op de Community,
 

Balen dat het niet wil lukken om een account aan te maken! Kun je jouw postcode en huisnummer in de profielgegevens zetten? Dan kan ik jouw gegevens erbij pakken en het voor je nakijken.
Als ook gelijk via een privébericht aangeeft welke gebruikersnaam je probeert te gebruiken, kan ik uitzoeken of deze gebruikersnaam al in gebruik is. Je stuurt een privébericht door op mijn profiel te klikken dan 
op “Stuur bericht” te drukken.

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5325Reacties
  • 418Oplossingen
  • 1030Likes

@Edwinweekend Hartelijk dank voor je privébericht! Er stond in de achterliggende systemen een en ander verkeerd. Kun je over 1 uur nog eens een Mijn Ziggo account aanmaken met jouw e-mailadres?

Het zou dan moeten lukken. 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5325Reacties
  • 418Oplossingen
  • 1030Likes

Uitgelicht topic