Ik heb sinds een week Ziggo en ik probeer een account te maken. Ik krijg echter de melding dat er al een account bestaat met mijn e-mail adres. Dit kan echter niet kloppen. Een nieuw wachtwoord opsturen werkt ook niet, en ik krijg de klantenservice niet te pakken. Ik hoop dat iemand hier een oplossing weet!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator kan jou helpen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Goedemorgen @Edwinweekend en welkom op de Community,
Balen dat het niet wil lukken om een account aan te maken! Kun je jouw postcode en huisnummer in de profielgegevens zetten? Dan kan ik jouw gegevens erbij pakken en het voor je nakijken.
Als ook gelijk via een privébericht aangeeft welke gebruikersnaam je probeert te gebruiken, kan ik uitzoeken of deze gebruikersnaam al in gebruik is. Je stuurt een privébericht door op mijn profiel te klikken dan
op “Stuur bericht” te drukken.
@Edwinweekend Hartelijk dank voor je privébericht! Er stond in de achterliggende systemen een en ander verkeerd. Kun je over 1 uur nog eens een Mijn Ziggo account aanmaken met jouw e-mailadres?
Het zou dan moeten lukken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.