1
Vraag
2
Reageer en help mee
Daniel2

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnoment herstel

Mijn ziggo totaal app wil na de update mijn abonnoment niet herstellen. 

En hierdoor kan ik nu niets meer zien...

 

14 Reacties 14
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Dat is vreemd heb je al contact met Ziggo gehad hierover? zo niet dan zal ik je dat eerst aanraden. om te kijken wat hun voor je kunnen doen. 

Daniel2
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is idd het eerste wat ik heb gedaan maar die verwezen mij hier naartoe omdat zij het probleem niet kennen!!

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

kun je de app eens uitloggen daarna verwijderen mobiel opnieuw opstarten en daarna weer installeren en inloggen

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey Daniel2! 

Irritant zeg, dat je geen gebruik meer kunt maken van de Ziggo Sport Totaal app. Dit is echter niet een probleem wat alleen jij hebt ervaren en het verbaast mij dat mijn collega's je doorverwijzen. Sorry hiervoor!

Er was een technisch probleem met de app die nu grotendeels is opgelost. Heb je op het moment versie 3.0.1. van de app? Als je deze nog niet hebt dan raad ik je aan om de app te updaten! We horen heel graag van je of het hierna wel weer zonder problemen werkt. 

Michel Maas

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hier ook problemen mee. Geeft aan geen abonnement te hebben of niet betaald te zijn, hoewel het wel is afgeschreven

Michel Maas

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hier ook problemen mee. Geeft aan geen abonnement te hebben of niet betaald te zijn, hoewel het wel is afgeschreven. Heb hier over ook contact mee opgenomen maar wordt door verwezen naar twitter of facebook.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey Michel Maas! 

Goed dat je dit laat weten, heb jij op dit moment wel versie 3.0.1. van de Ziggo Sport Totaal Go app? Kun je dit checken? 🙂 We horen graag van je of je deze zelfde problemen nog steeds ervaart met deze nieuwste versie van de app. 

Michel Maas

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja het is gekomen na de update

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Na de eerste update is er nog een update geweest om de problemen te fixen, vandaar dat ik dit nogmaals vraag maar als je 3.0.1. ziet staan dan zit dit helemaal goed en moeten we verder kijken. Heb je een Ziggo Sport Totaal abonnement bij een provider? Zo ja, welke provider? En lukt het nog wel om in te loggen bij de provider zelf? 

Michel Maas

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja zoals ik al zei heb ik de update gedaan en heb ik nu 3.0.1. en nee ik heb dit niet verbonden met een provider aangezien dit niet wordt ondersteund 

Michel Maas

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is nu opgelost 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@Michel Maas Wat ontzettend fijn dat het weer werkt! Sorry voor het ongemak en heel veel kijkplezier gewenst.

Niek2

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo

 

ik heb dit probleem nog steeds! Laatste update heb ik gedaan.(3.0.1)

Kun je dit oplossen. Het duurt nu haast een week al.😔

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi, vervelend dat je hier ook last van hebt.
Ik zie gelukkig dat je inmiddels in een ander topic reacties hebt gehad.

Vanwege het overzicht verzoek ik je om in 1 topic te reageren 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic