Mijn ziggo totaal app wil na de update mijn abonnoment niet herstellen.
En hierdoor kan ik nu niets meer zien...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is vreemd heb je al contact met Ziggo gehad hierover? zo niet dan zal ik je dat eerst aanraden. om te kijken wat hun voor je kunnen doen.
Dat is idd het eerste wat ik heb gedaan maar die verwezen mij hier naartoe omdat zij het probleem niet kennen!!
kun je de app eens uitloggen daarna verwijderen mobiel opnieuw opstarten en daarna weer installeren en inloggen
Hey Daniel2!
Irritant zeg, dat je geen gebruik meer kunt maken van de Ziggo Sport Totaal app. Dit is echter niet een probleem wat alleen jij hebt ervaren en het verbaast mij dat mijn collega's je doorverwijzen. Sorry hiervoor!
Er was een technisch probleem met de app die nu grotendeels is opgelost. Heb je op het moment versie 3.0.1. van de app? Als je deze nog niet hebt dan raad ik je aan om de app te updaten! We horen heel graag van je of het hierna wel weer zonder problemen werkt.
Ik heb hier ook problemen mee. Geeft aan geen abonnement te hebben of niet betaald te zijn, hoewel het wel is afgeschreven
Ik heb hier ook problemen mee. Geeft aan geen abonnement te hebben of niet betaald te zijn, hoewel het wel is afgeschreven. Heb hier over ook contact mee opgenomen maar wordt door verwezen naar twitter of facebook.
Hey Michel Maas!
Goed dat je dit laat weten, heb jij op dit moment wel versie 3.0.1. van de Ziggo Sport Totaal Go app? Kun je dit checken? 🙂 We horen graag van je of je deze zelfde problemen nog steeds ervaart met deze nieuwste versie van de app.
Ja het is gekomen na de update
Na de eerste update is er nog een update geweest om de problemen te fixen, vandaar dat ik dit nogmaals vraag maar als je 3.0.1. ziet staan dan zit dit helemaal goed en moeten we verder kijken. Heb je een Ziggo Sport Totaal abonnement bij een provider? Zo ja, welke provider? En lukt het nog wel om in te loggen bij de provider zelf?
Ja zoals ik al zei heb ik de update gedaan en heb ik nu 3.0.1. en nee ik heb dit niet verbonden met een provider aangezien dit niet wordt ondersteund
Het is nu opgelost
@Michel Maas Wat ontzettend fijn dat het weer werkt! Sorry voor het ongemak en heel veel kijkplezier gewenst.
Hallo
ik heb dit probleem nog steeds! Laatste update heb ik gedaan.(3.0.1)
Kun je dit oplossen. Het duurt nu haast een week al.😔
Hi, vervelend dat je hier ook last van hebt.
Ik zie gelukkig dat je inmiddels in een ander topic reacties hebt gehad.
Vanwege het overzicht verzoek ik je om in 1 topic te reageren 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.