Goedemiddag allen,
Wij zijn afgelopen 1 maart (2018) overgestapt op het nieuwe Alles-in-1 van Ziggo (Internet Compleet, TV Max).
Hiervoor hadden we ook Alles-in-1, echter met de oude benamingen (Alles-in-1 Plus volgens mij).
Huidige situatie:
Hoofd-coax gaat in splitter en vanaf splitter naar:
1x coax naar Cisco Modem/Router
1x coax naar Cisco tv tuner (interactieve)
Op 1 maart (2018) hebben wij de nieuwe Ziggo Media Box XL ontvangen, echter heb ik deze nog niet geïnstalleerd.
Ik wou graag op de huidige apparatuur verder, totdat de Cisco tv tuner instort.
Net logde ik op mijn Ziggo in en verbaasde ik mij over het feit dat mijn huidige abonnement € 141,- kost??
Normaal zou dit € 75,- moeten zijn.
Via de chat heb ik mijn verbazing uitgesproken, waarbij het antwoord als volgt was:
Doordat ik de oude apparatuur nog niet heb vervangen met de nieuwe apparatuur lopen twee abonnementen door elkaar.
Toen ik vroeg of dit zichzelf oplost door de nieuwe Media box te installeren was het antwoord: Ja!
Ik kan hier met mijn verstand niet helemaal bij komen en zoek nu graag bevestiging op het Ziggo Forum
🙂Volgens het antwoord van de Ziggo medewerker komt dit dus, doordat ik de oude apparatuur nog niet heb vervangen.
Alvast hartelijk dank!
Groeten,
Jacob