Werkt Ziggo samen met wearenuts.nl om abonnementen op Ziggo Internet te verkopen?
Iemand belde twee jaar geleden bij mij aan om een 1-jarig abonnement op Ziggo Internet Start aan te bieden met 9 eerste maanden tegen 50% en 1 jaar gratis huur van twee SmartWifi pods. Nadat ik mijn e-mailadres had opgegeven, kreeg ik een e-mail van backoffice@wearenuts.nl en de link leidde naar de aanbieding op app.salesdock.nl. Later kreeg ik ook nog een telefoontje van 0747700302, om te informeren naar mijn beslissing over de aanbieding. Ik heb toen contact opgenomen met Ziggo via Chat en mij werd verteld dat ze niet samenwerken met wearenuts en voorgesteld om niet op de aanbieding in te gaan.
Vandaag belden ze me weer (0362027418) met een soortgelijk aanbod; hier zijn uittreksels uit de aanbieding:
De aanbieding omvat 9 eerste maanden tegen 50% in plaats van 3 maanden zoals nu wordt aangeboden op https://www.ziggo.nl/internet/internet-only voor een 1-jarig abonnement.
Is het echt een aanbieding van Ziggo of oplichting?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Eduard49! Het bleef even stil, maar we hebben reactie. Dit is inderdaad een partner vanuit ons. Het aanbod is legitiem 😄
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Weer zo'n vaag verhaal van verkopers van Ziggo producten: wearenuts.nl is van Cris Cross Consultancy B.V. (Voeren van management voor werkmaatschappij(en). Financiële holding.)
Salesdock is één of ander softwarebedrijf.
Er is geen touw aan vast te knopen wat voor vage bedrijven dit zijn en wie de eigenaren zijn en wat de bedoeling is van dit soort bedrijven.
Ik zou er heel ver weg van blijven en direct zaken doen met Ziggo.
Hi @Eduard49
Altijd goed om dit te checken als je twijfels hebt! Ik kan het nummer niet terugvinden, maar een partner die belt names Ziggo lijkt deze reeks wel in gebruik te hebben. Ik heb dit uitgezet bij mijn collega's en kom er spoedig op terug om je duidelijkheid te geven.
Dat ziggo in zee gaat met dit soort vage ''partners'' lijkt me op geen enkele manier uit te leggen.
Wat is 'Seleqtive' en hoort dit bij Ziggo? - Ziggo Community
Opgelost: Is QuickNet Solutions echt een partner van Ziggo? - Ziggo Community
Is +31435690206 een nummer van Ziggo? - Ziggo Community
Werken jullie samen met Quicknet voor telefonische... - Ziggo Community
Colportage in VvE complex - Ziggo Community
Hoe kan ik aangeven op welke manier Ziggo wel of n... - Ziggo Community
Opgelost: Is dit telefoonnummer van Ziggo? +31435690207 - Ziggo Community
Bedankt Bert.
Wat betreft de eigenaar, het is inderdaad dezelfde eigenaar (Linkedin pagina) achter wearenuts en Cris Cross Consultancy B.V.
Salesdock levert het softwareplatform om het contract te genereren en de webinterface om het weer te geven en het akkoord van de klant te ontvangen, met openbare documentatie voor het instellen van hun app om contracten voor Ziggo te verkopen: Ziggo Zakelijke integratie.
Heb gisteren aan de deur een abonnement afgesloten die in februari in zou gaan. Stom achteraf.
Zelfde aanbieding...9 maanden 50%, gratis wifipods en jaar lang ESPN/ziggo totaal.
Toen ik de bevestigingsmail kreeg en zag dat het van een wearenuts email adres af kwam begon ik te twijfelen of het wel echt was.
Probeer ze al een paar keer te bellen op dat 074 nummer maar krijg gelijk een stem die zegt dat er niemand beschikbaar is en een voicemail in moet spreken. Zij hadden eerst gebeld en een een voicemail achter gelaten. Wil eigenlijk annuleren.
Hoop dat iemand antwoord kan geven.
Vandaag is mij helaas hetzelfde overkomen en heb ik ook een abonnement afgesloten echter wel met bankrekening die niet op mijn naam staat (maar van vriendin). Vanavond meteen gebeld naar de klantenservice maar die zagen de aanvraag nog niet in het systeem staan. Wil idd ook heel graag annuleren
Hi @michaman12345, welkom op de Ziggo community.
Ik begrijp dat jij ook bent in gegaan op een dergelijke actie en dat je deze graag wilt annuleren. Hier help ik je heel graag bij. Zou je onder je persoonlijke informatie van je profiel je gegevens kunnen plaatsen zoals je postcode, huisnummer en wellicht een ordernummer? Dan duik ik hier meteen voor je in.
En wat betreft je vragen omtrent je bestelling @VinnieB, ik zie geen lopende order op dit moment in het systeem. Dus dat komt goed.
Hi @Roland, super fijn dat je mij wil helpen! Ik heb de gegevens die je van me hebt gevraagd ingevuld bij persoonlijke informatie!
@michaman12345 dank voor je gegevens, ik heb je verzoek hierbij uitgevoerd. Die was inderdaad kort na het plaatsen van je bericht voor ons ook pas zichtbaar.
Voor opzeggen van diensten binnen de bedenktijd, is het het handigst om te bellen naar 088 - 121 28 08.
Deze collega's helpen je er natuurlijk ook direct mee
Kijk ook op Bestelling en levering | Klantenservice | Ziggo voor deze informatie.
Hi @Rikst, kun je uiteindelijk duidelijkheid geven?
Hey @Eduard49! Het bleef even stil, maar we hebben reactie. Dit is inderdaad een partner vanuit ons. Het aanbod is legitiem 😄
Heb het kunnen annuleren een week of 2 geleden, telefonisch via Ziggo.
Maar kreeg vandaag telefoontjes van een 06 die ik niet ken en nam na een paar keer maar op en dat bleek die verkoper te zijn, waarom ik had geannuleerd etc. Heel vreemd en intimiderend. Leuke partner.
Hi Roland,
Zou je mij ook kunnen helpen? Ik heb gister iemand aan de deur gehad van Ziggo maar bleek dus partner te zijn. Ik was op bezoek bij me vader en hij zou dus gewoon een informatie sturen van ziggo abbonementen en kortingen, ik heb mijn rekening nummer gegeven kreeg een mail met contract voor 1 jaar van internet start. Ik heb toen ook ziggo gebeld en konden ze geen bestelling of gegevens zien. Ik heb ook geen klantnummer toen heb ik de partner gebeld van ziggo op nummer 074-7701551. Ik heb ze verteld dat ik het wil opzeggen en heeft de medewerker dat ook gedaan en heb ik een mail van ontvangen alleen heb nog steeds mijn twijfels en ik maak dit ook eerste keer mee. Ik maak me zorgen om eerlijk gezegd. Backoffice@wearenuts.nl heeft mij annuleringsbevestiging van order 5589625 gestuurd. @Roland
Hi @Rabia!
Ik ben gelijk gaan zoeken voor je maar kan echt niks vinden op alles wat ik kan vinden. Niet op je adres, niet op e-mailadres en ook niet het ordernummer wat je doorstuurt. Dus het lijkt erop dat hier verder niks actief is of besteld is. Dan zou je bij de andere partij moeten dubbel checken nog.
Hier staat in ieder geval niks actief en/of wat geactiveerd moet worden op de gegevens die ik gecheckt heb!
Hartelijk bedankt Carlien! Zal ik doen.
@Rabia om dubbele acties en of verwarring te voorkomen kun je het beste de vraag maar bij één topic houden dus of in dit topic of in je eigen https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Overeenkomst-via-Wearenuts/td-p/1420025 topic
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.