Triumphans

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abonnement

Goedemiddag,

 

Als jarenlange klant van Ziggo / @Home moet mij iets van het hart.

Er worden vele reclames gemaakt om nieuwe leden te werven,  aanbiedingen / cadeaus zijn legio.

Trouwe klanten, waartoe ondergetekende zich toch wel mag rekenen, ontvangen alleen maar facturen.

 

Aangezien er van mijn extra pakket de zender Discovery World zomaar werd geschrapt wordt er geen enkele mindering gebracht op dit pakket.

Ik ontvang immers niet meer waarvoor ik destijds dit extra pakket heb aangeschaft.

Je kunt alleen maar afmelden en dan ben je de resterende zenders welke ik graag bekijk zoals History en National Geographic ook kwijt.

Wat een eenzijdige benadering.

 

Wat wordt er voor de trouwe klanten wel gedaan, buiten het slijten van een Vodafone pakket wat ik volstrekt niet nodig heb.

Ik gebruik een telefoon van mijn werk.

Ben zeer benieuwd naar een reactie.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Hans Hermans

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dit is een vraag die met regelmaat hier terugkomt op het forum.

Alle providers werken op de door je genoemde manier.

 

Ik wil als vaste klant ook heel graag kortingen, maar ik dan besef wel, dat als alle vaste klanten een korting zouden krijgen van 100 euro per jaar, ik wel weet met hoeveel volgend jaar de abonnementen per jaar omhoog gaan.

De totale kosten die Ziggo heeft moeten toch ergens uit de lengte of breedte komen.

 
 
Hans2

Level 3
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Hans Hermans,
Ben benieuwd of u op deze vraag een eerlijk antwoord krijgt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Hans2  schreef:

Dag Hans Hermans,
Ben benieuwd of u op deze vraag een eerlijk antwoord krijgt.


Wat zou je een eerlijk antwoord vinden?

Hans2

Level 3
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Als dat bijvoorbeeld van een onpartijdig iemand komt.

Triumphans
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Bert,

klopt, maar ik ben niet direct op zoek naar een korting van € 100.-/jaar.

Wat mij bezighoudt is dat er eenzijdig een programma van een pakket verwijderd wordt waar geen enkele compensatie tegenover staat. Dit terwijl je wel het volle bedrag over dat extra pakket moet blijven betalen.

Er zijn trouwens meerdere mogelijkheden waar een vast klant mee gefêteerd kan worden, deze zijn echter alleen voor nieuwe abonnees bestemd.

Allemaal heel eenzijdig, slikken of stikken.

Er is trouwens ook geen emailadres te vinden waar je Ziggo rechtstreeks bij kunt aanspreken,

Groet,

Hans

 

Triumphans
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Hans2,

 

het blijft in ieder geval nog stil aan de zijde van Ziggo.

 

Groet,

Hans

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

"Wat mij bezighoudt is dat er eenzijdig een programma van een pakket verwijderd wordt waar geen enkele compensatie tegenover staat."

 

Eerder kwamen er eenzijdig nieuwe zenders bij, ik heb niemand horen klagen waarom de prijs niet omhoog ging.

Compensatie is er alleen als je meer dan 12 uur geen gebruik kunt maken van een dienst.

 

Je kunt Ziggo bereiken via het contactformulier: Contact | Klantenservice | Ziggo

 

1111.png

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Je kunt Ziggo wel per mail benaderen. Dit kan via https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier

Triumphans
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Begrijp je standpunt Bert. Het gaat er niet om wat ik NIET vraag, het gaat er om waar ik extra voor betaal.

Triumphans
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je Pineapple, ga ik zeker doen. Ligt misschien aan mij maar knap dat je dit gevonden hebt. Zit goed verstopt voor mij. ☺

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Graag gedaan hoor. Vul het contactformulier maar in, en je ontvangt vanzelf een reactie per mail. Waarop jij uiteraard vervolgens op kunt reageren. Gaat helemaal goed komen!

Uitgelicht topic