1
Vraag
2
Reageer en help mee
5sraar3

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement

De 26ste april de nieuwe module met Smartcard geactiveerd voor mijn nieuwe tv abonnement, ik had een kabel tv abonnement en sinds de 26ste het standaard abonnement. Op de tv zijn 74+ kanalen zichtbaar, maar via de Ziggo-go app en online nu nog steeds maar 53 kanalen. Log ik in op mijn Ziggo, staat er dat ik een kabel tv abonnement heb. Kijk ik op de ziggo-app, daar staat het nieuwe abonnement vermeld. Afgelopen woensdag via Messenger contact gehad en daar werd mij medegedeeld dat het tot een week kan duren voordat alles goed is ingesteld/verwerkt.

Vreemd dat het in de ziggo-app goed staat vermeld en de juiste kanalen op tv te zien zijn.

Ook vreemd dat het bij online inloggen en in de ziggogo-app nog steeds het vorige abonnement vermeld staat zodat er niet de 74+ kanalen zichtbaar zijn.

Als dit werkelijk zo lang moet duren, wordt de abonnementsprijs dan ook met vertraging verrekend?

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het kan zijn dat iets in de achterliggende systemen is blijven hangen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

5sraar3
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jammer dat wij als abonnee maar een nummer zijn, het bedrijf Ziggo/Liberty is veel te groot geworden en dan is iedere klant  een nummer helaas dat geld opbrengt. De oplossingen komen er wel, maar duurt gewoon te lang

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @5sraar3, welkom op de Community!

 

Wat ontzettend zuur dat je nu nog niet van alle zenders kunt genieten in Ziggo GO. Ik kan mij voorstellen dat je daar graag zo snel mogelijk toegang tot hebt en ik help je daar dan ook graag bij. 

 

VodafoneZiggo mag dan inmiddels een groot bedrijf geworden zijn. De mensen die bij de klantenservice voor je klaar staan, zijn nog steeds mensen die je gewoon graag willen helpen naar een oplossing. Je hebt nu via een klant-helpt-klant forum contact gezocht, waar het inderdaad wat langer duurt voor je reactie hebt. Als je met de klantenservice belt, chat of via Social Media contact zoekt, heb je sneller antwoord en ben je sneller geholpen. 

Ik zie dat je abonnement inmiddels helemaal goed actief staat, ook in onze achterliggende systemen. Ik verwacht dan ook dat je inmiddels alle zenders die in Ziggo GO zitten, in Ziggo GO hebt. Op https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/ vind je een overzicht van alle zenders en staat er met het GO-symbooltje aangegeven of deze in Ziggo GO te bekijken zijn. De zenders die niet in Ziggo GO te bekijken zijn, hebben daar geen toestemming voor gegeven. Ziggo mag dat dan niet mogelijk maken. 

 

Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, laat het dan weten! 

 

Ik wens je in ieder geval veel plezier van je nieuwe abonnement :-).

5sraar3
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik had eerder al contact gehad via Messenger, daar wilden ze mij graag helpen, met de nadruk op "wilden", maar dat kon wel een week duren. Vandaar dat ik ook hier op de community het probleem heb voorgelegd.

Inmiddels staat het abonnement inderdaad goed vermeld, bij zowel de App als bij inloggen. Maar in de Ziggogo-app en op pc zijn nu nog maar 52 in plaats van 53 zenders zichtbaar.

Ik wacht nog tot in de namiddag, mocht het dan nog zo zijn dan neem ik telefonisch contact met de klantenservice

PS. Op de link voor zender overzicht kan ik geen go symbool ontdekken

Groetjes Sraar

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @5sraar3

 

Het heeft nog 2 extra lange dagen mogen duren, maar ik zie dat het probleem met de Ziggo GO app inmiddels is opgelost en je hierover gister contact hebt gehad met mijn collega via Facebook Messenger. Fijn dat het is opgelost. Als je toch nog vragen hebt hoor ik het graag. 
Horen we niks meer van je, dan zullen we dit topic sluiten.

 

5sraar3
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, ja afgelopen maandag twee keer telefonisch contact gehad en sinds gisteren werkt alles gelukkig zoals het moet 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic