Lauwie75
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement zonder telefonie mogelijk?

Is er al een abonnement beschikbaar zonder vaste telefonie? Of moet ik dan alles 'los' regelen?
Wij hebben al een aantal maanden geen vaste telefoon meer, en zijn ook niet van plan er nog één te gaan aanschaffen.
Alhoewel het een relatief klein bedrag is, is het raar om voor iets te betalen wat je niet gebruikt.

Ik hoor graag de mogelijkheden!
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6763Reacties
  • 770Oplossingen
  • 1579Likes

Hoi Lauwie75,

Dat is al heel lang mogelijk Op deze pagina kun je aanvinken dat je geen vaste telefonie wilt.
Scheelt inderdaad niet veel, maar als je zelf en niemand anders de vaste telefoon gebruikt, kun je het inderdaad net zo goed het eruit halen.

Groet,
Evert

Bekijk in context

5 Reacties 5
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6763Reacties
  • 770Oplossingen
  • 1579Likes

Hoi Lauwie75,

Dat is al heel lang mogelijk Op deze pagina kun je aanvinken dat je geen vaste telefonie wilt.
Scheelt inderdaad niet veel, maar als je zelf en niemand anders de vaste telefoon gebruikt, kun je het inderdaad net zo goed het eruit halen.

Groet,
Evert

Bekijk in context

Lauwie75
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah dank je wel Evert!
Wel apart dat dit dan in de vorm van een bestelling gaat, je zou dit toch in Mijn Ziggo verwachten?
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6763Reacties
  • 770Oplossingen
  • 1579Likes
Hmm, ik heb even gekeken. Je moet namelijk klikken op 'Al Ziggo klant?' Dan moet je inloggen op je Mijn Ziggo, maar daar zie ik niet dat je het Vast Bellen uit het abonnement kan halen.

Blijkbaar moet het opzeggen van vaste telefonie dus via de klantenservice. Een moderator kan dit ook voor je doen, zij komen vanzelf langs dit topic, maar het kan een aantal dagen duren voordat ze dit lezen.
Wil je gebruik maken van de moderator, zet dan je postcode en huisnummer in je profiel, dan kunnen zij het voor je regelen 🙂

Ps, het is niet de bedoeling (en waarschijnlijk ook niet mogelijk) om een nieuwe bestelling te plaatsen op je eigen huisadres, omdat er al een klantnummer actief is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3961Likes
Hey Lauwie75 . Welkom hier!
Ik zie dat je telefonie abonnement inmiddels aangepast is en je direct voor een ander abonnement gekozen hebt :-). Top! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden.
Nick999
Expert
Expert
  • 3903Reacties
  • 224Oplossingen
  • 1065Likes
Weglaten van telefonie heeft over het algemeen weinig zin omdat het maar 1 Euro per maand scheelt en je met dat nummer gratis met de Ziggo klantenservice kan bellen. Dat is voor mij ook de enige reden dat ik vaste tel. heb.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo