1
Vraag
2
Reacties
Lauwie75

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement zonder telefonie mogelijk?

Is er al een abonnement beschikbaar zonder vaste telefonie? Of moet ik dan alles 'los' regelen?
Wij hebben al een aantal maanden geen vaste telefoon meer, en zijn ook niet van plan er nog één te gaan aanschaffen.
Alhoewel het een relatief klein bedrag is, is het raar om voor iets te betalen wat je niet gebruikt.

Ik hoor graag de mogelijkheden!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi Lauwie75,

Dat is al heel lang mogelijk Op deze pagina kun je aanvinken dat je geen vaste telefonie wilt.
Scheelt inderdaad niet veel, maar als je zelf en niemand anders de vaste telefoon gebruikt, kun je het inderdaad net zo goed het eruit halen.

Groet,
Evert

Bekijk in context

5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi Lauwie75,

Dat is al heel lang mogelijk Op deze pagina kun je aanvinken dat je geen vaste telefonie wilt.
Scheelt inderdaad niet veel, maar als je zelf en niemand anders de vaste telefoon gebruikt, kun je het inderdaad net zo goed het eruit halen.

Groet,
Evert

Lauwie75
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah dank je wel Evert!
Wel apart dat dit dan in de vorm van een bestelling gaat, je zou dit toch in Mijn Ziggo verwachten?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hmm, ik heb even gekeken. Je moet namelijk klikken op 'Al Ziggo klant?' Dan moet je inloggen op je Mijn Ziggo, maar daar zie ik niet dat je het Vast Bellen uit het abonnement kan halen.

Blijkbaar moet het opzeggen van vaste telefonie dus via de klantenservice. Een moderator kan dit ook voor je doen, zij komen vanzelf langs dit topic, maar het kan een aantal dagen duren voordat ze dit lezen.
Wil je gebruik maken van de moderator, zet dan je postcode en huisnummer in je profiel, dan kunnen zij het voor je regelen 🙂

Ps, het is niet de bedoeling (en waarschijnlijk ook niet mogelijk) om een nieuwe bestelling te plaatsen op je eigen huisadres, omdat er al een klantnummer actief is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Lauwie75 . Welkom hier!
Ik zie dat je telefonie abonnement inmiddels aangepast is en je direct voor een ander abonnement gekozen hebt :-). Top! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Weglaten van telefonie heeft over het algemeen weinig zin omdat het maar 1 Euro per maand scheelt en je met dat nummer gratis met de Ziggo klantenservice kan bellen. Dat is voor mij ook de enige reden dat ik vaste tel. heb.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic