Vraag
Reacties
Oplossing
JanW1937
Level 1

Abonnement zonder internet mogelijk?

Ik ben dementerend.

Daardoor lukt het gebruiken van internet niet. Mijn gevolmachtigde regelt daarom alle internetzaken voor mij. Het liefste zou ik mijn eigen internetabonnement opzeggen, zodat er ook niets meer mis kan gaan.

Ik heb momenteel een Internet Start en TV Start abonnement.

Heeft Ziggo ook abonnementen met alleen TV en bellen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Wil je geen Internet afnemen maar Vast Bellen?

Dat kan, op Vast Bellen | Hét abonnement voor vaste telefonie | Ziggo lees je wat dit abonnement inhoudt. 

Bekijk in context

0 Kudos
23 Reacties 23
Wim C.
Level 18

Goedenavond @JanW1937 

Ik ben net als u gewoon klant bij Ziggo, maar een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

jansmarcel
Level 16

Voor zo ver ik het ook als mede-klant kan zien kan er ook alleen een telefonie abonnement afgenomen worden. Dit is dan te combineren met TV. Ik weet dat een tante van mijn vader dit heeft of heeft gehad.

0 Kudos
Cool1946
Level 12

Mijn gevolmachtigde regelt daarom alle internetzaken voor mij.

---------------

Wat mij dan verbaast is dat u de gevolmachtigde passeert met dit bericht.  Waarom nu deze keuze ?

jansmarcel
Level 16

@Cool1946  Die persoon zou dat inderdaad voor @JanW1937  uit kunnen zoeken.

0 Kudos
Gio2903
Level 17

je kunt inderdaad vaste telefoon icm tv start ci+ nemen. een tv kastje van ziggo (next (mini) is NIET mogelijk zonder internet

Steefb
Level 20

Los van of zo'n abonnement (nog) mogelijk is.

Een modem is ook voor telefonie nodig. Alleen daarop zit/kan een telefoonaansluiting.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @JanW1937, allereerst welkom op de Ziggo community. 

Ik begrijp uit je vraag dat je graag je internet abonnement zou willen opzeggen. Nu heb ik je gegevens er even bijgepakt, maar ik kon op deze gegevens geen abonnement er bij vinden. Kun je eens checken of deze gegevens wel kloppen? Wellicht dat je het klantnummer bij je persoonlijke informatie kunt toevoegen? 

0 Kudos
JanW1937
Level 1
Topicstarter

Ik heb mijn klantnummer proberen te vermelden. Weet niet of dit op deze manier juist is.

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

@JanW1937

Super dank je wel! Zou je alleen nog ter verificatie bij je persoonlijke informatie kunnen plaatsen op welke naam het contract staat, email, laatste cijfers rekeningnummer? Dan duiken we zo snel mogelijk de systemen in. 

0 Kudos
JanW1937
Level 1
Topicstarter

Is gebeurd.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Wil je geen Internet afnemen maar Vast Bellen?

Dat kan, op Vast Bellen | Hét abonnement voor vaste telefonie | Ziggo lees je wat dit abonnement inhoudt. 

0 Kudos
wadawada
Level 2

Hallo Roland,

ik heb een vergelijkbare situatie (moeder in de tuin, wil gewoon bellen en tv). Hoe krijg ik dit geregeld?

Klantnummer:

heb al veel gebeld en geprobeerd, is ook toegezegd maar blijkbaar lastig.

thnx, Mano

**mod edit: gegevens weg gehaald ivm privacy**

0 Kudos
anoniemforum
Level 19

@wadawada  schreef:

Hallo Roland,

ik heb een vergelijkbare situatie (moeder in de tuin, wil gewoon bellen en tv). Hoe krijg ik dit geregeld?

Klantnummer:

heb al veel gebeld en geprobeerd, is ook toegezegd maar blijkbaar lastig.

thnx, Mano

**mod edit: gegevens weg gehaald ivm privacy**

maakt je moeder momenteel gebruik van een ci+ module of mediabox Humax Samsung of Next (mini) ?

wadawada
Level 2

ci+ module, box etc. is te complex voor haar.

JanW1937
Level 1
Topicstarter

Het probleem is acherhaald ivm verhuizing naar verpleegtehuis.

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

@JanW1937 dank voor je reactie. Omdat je van nieuwe reacties op dit topic ook een melding krijgt snap ik dat het verwarrend kan werken. @wadawada heeft namelijk hier een reactie geplaatst dat daar situatie gelijkwaardig is en er hulp bij nodig is. 

@wadawada we snappen dat dit over je moeder gaat en je alleen Bellen + TV wil. Die optie is zeker mogelijk. Het moeizame is dat we geen combinatiepakketten bieden met Bellen + Digitale TV. Je komt dan uit bij Bellen + Kabel TV voor € 39,85 (Vast Bellen | Hét abonnement voor vaste telefonie | Ziggo) Met haar TV die al geschikt is voor CI+ heeft ze dan wel Digitale Kabel TV met een overzichtelijk pakket aan zenders.  

Mocht je toch een CI+ module wensen, dan heb je de pakketkeuze Internet Lite, Bellen & TV Start (CI+) nodig, dit kost € 61,75 per maand. 

Laat maar weten 😊 dan maken we dat voor je moeder in orde. 

0 Kudos
wadawada
Level 2

Hi Jos,

dat lijkt me helemaal top. Graag de eerste dan (Bellen + Kabel TV).

Groet, Wadawada

0 Kudos
wadawada
Level 2

Hey Jos, is er nog nieuws hierover?

groet, Mano

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @wadawada, ik heb de order zojuist geplaatst. 🙂 Je krijgt een e-mail ter bevestiging. Zou je deze willen controleren?

0 Kudos