Viola1976

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement wijziging annuleren

Hallo,

Vandaag heb ik mijn abonnement gewijzigd van TV Start/Internet Complete en Vast bellen, naar TV Start/Internet Giga zonder vast bellen.

Maar hier zie ik toch vanaf, zou de wijziging kunnen worden geannuleerd zodat mijn abonnement gewoon blijft zoals het altijd was? 

Alvast hartstikke bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Viola.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Viola1976 en een warm welkom op de Community,

 

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je bij nader inzien afziet van de pakketwijziging naar TV Start en Internet Giga (zonder vast bellen). Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en de order met ordernummer 411986181 voor je geannuleerd. Je huidige pakket blijft daarmee zoals het nu is. Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Viola1976 en een warm welkom op de Community,

 

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je bij nader inzien afziet van de pakketwijziging naar TV Start en Internet Giga (zonder vast bellen). Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en de order met ordernummer 411986181 voor je geannuleerd. Je huidige pakket blijft daarmee zoals het nu is. Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen? 

Viola1976
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het warme welkom @Paul ! :). 

Heel erg bedankt voor het annuleren van de bestelling.

Fijne dag verder, 

Groetjes Viola.

Uitgelicht topic