LeonKleyn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement wijzigen

Hallo,

 

ik wil graag mijn TV abonnement opzeggen omdat ik geen gebruik maak van digitale televisie. Wel zou ik graag mijn huidige internet abonnement behouden. Bij ‘abonnement wijzigen’ kan ik alleen andere tv pakketten kiezen, maar ik kan het niet opzeggen. Is er een manier om dit te regelen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @LeonKleyn! Ik kan je helpen om je abonnement aan te passen naar een Internet Only abonnement. Je zou dan over kunnen op de volgende abonnementen: 

Internet Complete met ZiggoGO voor €58.95
Internet Complete zonder ZiggoGO voor €52,95

Als ik wat voor je moet aanpassen, hoor ik het! 🙂 

Bekijk in context

4 Reacties 4
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Letterlijk kan TV opzeggen 'nog' niet, wel kan een moderator internet only activeren, daarmee behoud je de ongecodeerde kabel kanalen daar hoef je geen gebruik van te maken.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @LeonKleyn! Ik kan je helpen om je abonnement aan te passen naar een Internet Only abonnement. Je zou dan over kunnen op de volgende abonnementen: 

Internet Complete met ZiggoGO voor €58.95
Internet Complete zonder ZiggoGO voor €52,95

Als ik wat voor je moet aanpassen, hoor ik het! 🙂 

LeonKleyn
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel. Dan kies ik voor de laatste, die van €52,95. Krijg ik een mailtje met informatie over het retour sturen van de mediabox?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Het is bij deze geregeld @LeonKleyn! Je ontvangt zo een bevestiging van de wijziging van jouw abonnement. Binnen enkele dagen krijg je een retourdoos in de bus waarin je jouw Mediabox XL naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Uitgelicht topic