Vriesg

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Abonnement wijzigen werkt niet.

Mijn abonnement is niet te wijzigen via mijn ziggo.  Hoe moet ik dit veranderen, zodat de pagina wel wordt geladen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Vermoedelijk valt dit onder de storing die al heel lang voortduurt en nog wel even zal voortduren.

Soms is het op te lossen door een Ziggo moderator, soms is het wachten op de nieuwe software die onder Mijn Ziggo draait.

Hier is het al meer dan een jaar zo, maar een Ziggo moderator kan je abonnement zo nodig aanpassen aan je wensen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Vermoedelijk valt dit onder de storing die al heel lang voortduurt en nog wel even zal voortduren.

Soms is het op te lossen door een Ziggo moderator, soms is het wachten op de nieuwe software die onder Mijn Ziggo draait.

Hier is het al meer dan een jaar zo, maar een Ziggo moderator kan je abonnement zo nodig aanpassen aan je wensen.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@Vriesg, wat irritant! Zoals @Bert aangeeft kampen we al enige tijd met wat issues. Krijg jij een foutmelding te zien? Zo ja welke? 

Uiteraard kan ik een aanpassing voor je doen. Wat wil je precies aangepast hebben? 

Vriesg
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Probleem is opgelost. Wijziging is aangebracht door een medewerker van Ziggo

Uitgelicht topic