prullie

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement wijzigen van "alles in één" naar "internet Only"

Graag zou ik mijn "alles in één" abonnement willen wijzigen naar een Internet Only abonnement (Internet Start 75Mbit/10Mbit) van 42,50 euro per maand. (Dus geen telefonie of TV meer.)

 

Volgens mij kan ik dat niet zelf via mijn ziggo. Zou u het abonnement voor mij kunnen aanpassen naar het internet only abonnement van 42,50 euro per maand?

 

 

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen dat voor je uitvoeren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @prullie

Maar natuurlijk wil ik het abonnement voor je wijzigen. Dit heb ik bij deze dan ook direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt nog een bevestiging van de wijziging van je abonnement naar Internet Start á € 42,50 per maand. De ingangsdatum van dit pakket is 14 februari 2022. Dit vanwege de opzegging van Bellen en Televisie waarbij één maand opzegtermijn wordt gehanteerd. 🙂

Uitgelicht topic