Edytka73

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement wijzigen naar Internet only.

Goede dag. Ik kan nergens vinden hoe ik abonnement kan wijzigen. Wij hebben compleet maar willen overstappen naar Internet only 350 en 2 wifi spots. Heb het al overal geprobeerd op internet en de app maar kan nergens heen. Is het geblokkeerd? Wij hebben nu maand abo. 

 

 

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Wil je wel Ziggo Go TV en de Ziggo Go app kunnen gebruiken of die ook niet?

 

Een Ziggo moderator komt hier binnen een paar dagen langs om naar je vraag te kijken en je keuze uit te voeren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Edytka73
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het niet mogelijk de app gebruiken met aleen internet? 

Wij willen juist Internet only 350 zonder Ziggo Go.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Edytka73, welkom op de Ziggo Community!

We kunnen je hier zeker verder helpen! Je hebt keus uit Internet Complete zonder Ziggo GO, dat kost €53,- per maand of Internet Complete met Ziggo GO, dat kost €59,- per maand. In beide gevallen vervalt dus je Digitale TV gedeelte en ontvang je een retourdoos voor je huidige Mediabox.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Sorry hoor maar dat is natuurlijk niet helemaal correct.

Bij optie A wordt er betaald voor toegang tot Ziggo Go en de ongecodeerde tv kanalen. Bij optie B vervalt de toegang tot Ziggo Go en blijft er toegang tot de ongecodeerde digitale TV kanalen.

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Mijn antwoord is inderdaad iets tekort door de bocht, @RoWi. - In beide gevallen houd je toegang tot de ongecodeerde tv-kanalen. Dank voor de toevoeging!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ach ja, het is gewoon jammer dat het product als internet only op de markt wordt gezet. 

 

Uitgelicht topic