lore

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement wijzigen naar Internet Start met Ziggo GO

Beste,

Ik zou graag mijn pakket internet & tv wijzigen in Internet Start met Ziggo GO. Volgens mij kan ik dit niet zelf online aanpassen. Ik zou graag tevens bevestigd hebben dat dit abonnement maandelijks opzegbaar blijft. 
Alvast bedankt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
lore
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is opgelost, ik stap over naar kabeltv. Dank voor de hulp. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Klopt,dat kan helaas niet zelf.

U zou dit via de klantenservice kunnen afhandelen maar via deze weg kan dit ook.

Even voor de duidelijkheid welk TV pakket heeft u nu? 

Officieel is voor toegang tot Ziggo Go het ongecodeerde kabeltv pakket nodig.

 

 

lore
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Op dit moment hebt ik Internet Complete en TV Complete. Wat is ‘ongecodeerde kabeltv pakket’? Ik wil in ieder geval graag van de Humax box af. 

Garihd

Level 16
  • 2021Posts
  • 72Oplossingen
  • 1105Likes

Het ongecodeerde kabel pakket zijn ongeveer 50 tv kanalen die u direct kan kijken door een coax kabel in uw tv te stoppen en via deze de zenders zoeken en kijken.

 

Als het puur om het extra kastje gaat kunt u ook voor TV Start met CI en smartcard kiezen. Dat zou u wel via Mijn Ziggo moeten kunnen doen bij product aanpassen.

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @lore 

 

Heb je de afgelopen dagen al een wijziging doorgegeven? We hebben namelijk hier niets meer van je vernomen.

lore
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik snap het vorige antwoord niet dus ik ga bellen met de klantenservice. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@lore altijd goed, maar je bent ook altijd welkom hier.

Als we iets kunnen doen, laat het dan weten. 

lore
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is opgelost, ik stap over naar kabeltv. Dank voor de hulp. 

Uitgelicht topic