HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Helloo,
Op het huidig moment is mijn abonnement ingesteld als Internet en TV, maar deze laat ik graag omzetten naar Internet Only (Complete). Ik hoef er geen Ziggo GO bij - ik kijk nooit TV.
Via het abonnement wijzigen menu in Mijn Ziggo heb ik niet de mogelijkheid om mijn TV-pakket zelf te ontkoppelen, dus vandaar mijn aanvraag via het Forum.
Graag hoor ik of het mogelijk is :).
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @rknerd . Welkom!
Ik pas gelijk je abonnement voor je aan. De bevestiging van deze wijziging en eventuele volgende stappen ontvang je per mail. Als er nog iets is waarmee ik kan helpen, dan hoor ik het graag. Een mooie dag nog!
Een dergelijk abonnement is mogelijk. U kunt wachten op een moderator, die zal uw vraag na het weekend wel oppakken. U kunt ook 0900 1884 bellen en het daar laten regelen.
Bedankt voor de reactie Jan. Ik wacht wel even tot een reactie van een moderator - het hoeft niet perse vandaag geregeld te worden.
Hey @rknerd . Welkom!
Ik pas gelijk je abonnement voor je aan. De bevestiging van deze wijziging en eventuele volgende stappen ontvang je per mail. Als er nog iets is waarmee ik kan helpen, dan hoor ik het graag. Een mooie dag nog!
verplaatst naar nieuw bericht
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...